![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vad kostar en taxi från Chania airport till Platanias? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I somras betalade vi 28 till Katostalos. Platanias är ca tre km längre så räkna med 30 euro. Enligt den skylt på flygplatsen där taxipriser står så skulle det inte kosta alls så mycket, men vi fick ingen att köra billigare. Fick betala exakt samma tillbaka till flygplatsen så det verkar vara det pris som gäller....
Malin - 121 dagar kvar till Platanias ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Finns det många taxibilar på flygplatsen, är det lätt att få en bil på kvällen (vid 20-tiden)?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tråkigt att läsa att de inte håller sig till priserna på skylten. Vi har åkt flera gånger och det brukar stämma med skyltpriserna.
Det har alltid varit gott om taxi där när vi kommit om kvällen så det bör absolut inte vara något problem vid 20-tiden. |
|
||||
|
||||
![]()
När jag åker till Pano eller Kato Stalos frågar jag alltid först vad det kostar. 25 € har jag betalat i 3 år nu. Tror att dom kan ta lite extra beroende på hur mycket bagage man har. Det har alltid funnits taxibilar där. Har ni tur kanske ni kan åka buss till Chania och taxi därifrån, det blir billigare.
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kommer inte riktigt ihåg hur lång tid det tar att åka mellan flygplatsen och Chania...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag minns det som..... 20 min. ungefär.
|
|
|||
|
|||