|
|
||||
|
||||
Sv: Vilken hundras är du?
Det har var ju roligt! Jag blev en golden retriever! Men om det stämmer vet jag inte: det där med "...naturlig arbetslust..." och "...jobbar fysiskt..." verkar tveksamt. Å andra sidan: "...den är ingen direkt sprinter på löpbanan"
Ett annat roligt personlighetstest: http://www.ikea.family.ikea.se/ikeaf...p?d=226&a=1455 Jag är golvlampan SKYAR (får man länka så här, inkfish??) |
|
||||
|
||||
Visst får man det, det är ju varken hotellänkar eller ö-information
|
|
||||
|
||||
Jag är bokhyllan Billy. Suck. Hade hoppats att jag skulle bli nåt mindre tråkigt den här gången (jag har gjort den förr) men är fortfarande Billy. Fast visst, jag älskar ju böcker.
|
|
||||
|
||||
Jag med Tror det måste vara utseendet som gör likheten...
Men när jag gjorde ett alternativt svar och sa att jag är "ganska så" initiativrik istället för "omåttligt" så blev jag plötsligt en mops! Sanningen är med andra ord att jag är en äkta blandras - - - - - - - Och hallspegeln RISKA *fattar nada* Senast redigerad av Elisabet den 2007-01-17 klockan 18:18. |
|
||||
|
||||
Jag tror också på utseendet. För läser man deras beskrivning så låter det ju som en jättetrevlig hund. Bakom en ruffig yta osv...
|
|
||||
|
||||
Ja då stämmer det ju
|
|
||||
|
||||
Kul det här
Jag gjorde hundtesten två gånger med lite olika svar men resultaten blev ändå desamma: Engelsk Bulldogg Enligt IKEA-testen är jag sittkudden PÖSIG //Zanét |
|
|||
|
|||
Hi hi.det här var ju riktigt kul, jag blev oxå en Engelsk Bulldog .Och den beskrivningen av personlighet kan jag verkligen leva med!
|
|
|||
|
|||
Jag blev en GRAND DANOIS! Min älsklingshund. Vad häftigt!
Katerina |
|
||||
|
||||
En Cocker Spaniel är jag tydligen Enligt möbeltestet är jag golvlampan "Skyar".... Malin |
|
||||
|
||||
Jag är Mops och hallspegeln Riska, så där har ni mig! Jag har inte läst personligheterna på de andra möblerna så jag vet ännu inte om de är som tidningshoroskopen dvs, stämmer sådär på allt och alla...
Om inte så kände jag att jag kan stå för att jag är en hallspegel // Helén |
|
||||
|
||||
[quote=Elisabet;71126]Jag med Tror det måste vara utseendet som gör likheten...
Blev också en bullmastiff och Ikeas Riska!! |
|
||||
|
||||
Aah, så trevligt med en själsfrände
|
|
||||
|
||||
Cocker Spaniel och Ikeas spegel Riska
Vi hade ju två Cavalier King Charles Spaniels förr i tiden Riitta |
|
|||
|
|||
Cocker Spaniel og hallspegeln RISKA. Førstnevnte stemmer ikke så verst, men speilen! Helt feil
|
|
||||
|
||||
Hundras: Cocker Spaniel
Möbel : Sittkudden Pösig Barbro |
|
||||
|
||||
Da er vi samme rase , Barbro , Cocker Spaniel og Pøsig her og
( men møbeltesten ble f o r snever synes jeg, det burde vært et alternativ til eller to pr spørsmål ) Kari - som har Boxer til favoritthund |
|
||||
|
||||
Boxrar är så söta
Riitta |
|
||||
|
||||
Engelsk bulldog här Blev lätt deprimerad över bilden, innan jag läste beskrivningen på rasen. Jisses! Det var ju jag i nötskal. En fredlig typ, som inte slåss i onödan, men när det väl gäller, då j...r
Möbeltestet sparas till imorgon! Ivi |
|
|