|
|
||||
|
||||
Special Edition - ALEXIOU
- denne go'biten "fant" jeg på Musical i natt.
Det er en Live dobbel Cd ( 39 spor ) + DVD (18) med Alexiou - den ble utgitt 9.desember. Her er linken til mer info : http://www.musical.gr/cddetails.scr?...=0602517183490 Kari |
|
||||
|
||||
Sv: Special Edition - ALEXIOU
Musical er et nettsted med virkelig rask og hyggelig service - det gikk jo som det måtte
Alexiou er min Nr 1 av de kvinnelige greske sangere , jeg bestilte i natt og før kl 12.00 i dag fikk jeg mail - med sporingsnummer på sendingen, kjempebra De sender rekommandert og tar € 6,50 i porto/eksp avg. Kari |
|
||||
|
||||
TACK för tipset Kari! Alexiou tillhör mina favoriter, så nu vet jag i alla fall en skiva jag ska köpa i sommar.
Ann-Kristin |
|
|||
|
|||
TACK för tipset..Har redan beställt fast jag har de flesta av sångerna redan..men DVD:n är värd priset!!
Jag kunde inte ens vänta tills Aten om 3 veckor... Jag har flera gånger tidigare beställt genom samma och det funkar klockrent! Lissi |
|
||||
|
||||
Tack så mycket för tipset! Denna skiva/DVD ska självklart handlas i maj i Chania. Vill alltid handla mina skivor på plats. Svårt att förklara varför egentligen...antar att jag vill så gärna gå runt i dessa grekiska musikaffärer och prata med personalen om mina favoriter. De är alltid lika glada över kunder från Skandinavien, som är intresserade av grekisk musik.
Ivi |
|
||||
|
||||
Citat:
Dere må vente litt lenger, Annki og Ivi, jeg synes også det er hyggelig å kjøpe musikk i Hellas, håper dere får tak i denne "Special Editions" Kari Senast redigerad av kari den 2007-01-29 klockan 18:42. |
|
|