|
Visa resultat för omröstning: Vilka färger föredrar du? | |||
Svart | 50 | 56.18% | |
Vit | 35 | 39.33% | |
Mörkblå | 16 | 17.98% | |
Ljusblå | 19 | 21.35% | |
Grön | 9 | 10.11% | |
Turkos | 27 | 30.34% | |
Gul | 7 | 7.87% | |
Röd | 20 | 22.47% | |
Flervalsomröstning. Antal röster: 89. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
Kalimeralinnen
Nu har jag fått en bild på de linnen som finns att beställa. De är dyrare än t-shirts i inköp. Så priset blir högre än vad en t-shirt kostar. Om jag kunde skulle jag beställa många för att få ner priset, men det vågar jag inte chansa på. Jag kan inte heller ta in många olika färger. Inte till en början i alla fall. Jag har bara sett den på bild, hoppas få hem en i veckan så Camilla kan prova och komma med ett omdöme. Tre frågor har jag:
Vilken färg föredrar ni? Ni kan rösta på fler än en färg. Rösta här ovan. Hur tycker ni att linnet ser ut? Var ska texten sitta? Senast redigerad av Kalimera den 2007-02-13 klockan 10:32. |
|
||||
|
||||
Sv: Kalimeralinnen
Hej!
Jätte snygga men färgerna, var är omröstningen?? // Siri |
|
||||
|
||||
aaa, ok omröstningen hittad
Rött linne med vitt text blir riktigt snyggt... Texten tycker jag kan vara som på de kort-ärmade tröjorna... Text fram (Kalimera) och hemsidans namn bak... // Siri Senast redigerad av Siri A den 2007-02-13 klockan 10:46. |
|
|||
|
|||
Jag blev glatt överraskad över linnet, jag tycker det är för varmt med t-skirt som går högt upp i halsen, pust. Linnet ser bra ut och texten ser nog bäst ut fram tycker jag. Lycka till Inger
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det jag undrar är om det ser konstigt ut om trycket kommer på brösten. Om ni förstår vad jag menar. |
|
||||
|
||||
Citat:
Kalimera-tröjorna har ju även de text på brösten så om ingen haft problem med det tidigare så går det väl bra på linnena också, även om det är lite skillnad... Janne: Vet du vad linnena kommer att kosta?? Senast redigerad av Siri A den 2007-02-13 klockan 10:58. |
|
||||
|
||||
Citat:
Nej, allvarligt, det ser inte konstigt ut bara trycket inte är för långt så det så att säga börjar gå inåt mot ärmhålorna. 20 cm är lagom längd tror jag. Om jag jämför med min kalisperatröja (small) som jag just nu råkar ha på mig, så bör trycket vara 4 cm kortare och sitta 4 cm lägre. |
|
|||
|
|||
Citat:
Annars tycker jag att det kan vara snyggt med tryck/loggor längst ner på sidan, typ vid höftbenet. Men i det här fallet, med ett avlångt tryck, blir det nog bäst att sätta det på hyllan. Alternativt ha baksidans tryck längst ner på ryggen. Men jag är iofs ganska färgad av sportkläder och deras utformning. /Charlotte! |
|
|||
|
|||
Håller med att det blir HÄRLIGT med linnen!!
Texten som på tröjorna blir bra! Färger svart, blått ! Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
Smithan |
|
|||
|
|||
Skulle gjerne kunne kjøpe fra Norge. Hva er årsaken til at ikke bestillinger kan sendes hit???
|
|
||||
|
||||
Jag instämmer med de andra , härligt med linnen.
Så nu kan jag oxå bli ägare av en eller flera kalimera-linnen. Jag föredrar svart och rött linne men röstade även grönt. |
|
||||
|
||||
Modellen ser ok ut. Camilla blir säkert en perfekt modell så vi får vänta på hennes omdöme. Handlar ett oavsett färg och flera om det blir några andra färger än svart. Vet att svart är väldigt modernt just nu men gillar det inte ändå.
Eva |
|
|||
|
|||
Klassiskt svart och vitt röstade jag, även om det vore kul med ett korallrosa ("min" sommarfärg). Klart att texten ska sitta på bysten, annars ser det konstigt ut. Annars tror jag det blir snyggast med text som går över hela linnet, som på T-shirten - det är ju viktigt att "varumärket" exponeras ordentligt, eller hur?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Annars så tycker jag att textplaceringen på den bilden jag la in i den tidigare linnediskussionen är bra: http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=7896 Hoppas på att kunna beställa snart! |
|
||||
|
||||
Linnet ser bra ut.
Texten skall väl sitta där det blir bäst. På bröstet. Texten kanske dock kan vara lite mindre fram. Lotta |
|
||||
|
||||
Detta blir kanon-bra! Jag röstade på turkos o gul. Föreslår att ni kollar blå text på turkost linne, det är inte alls dumt.
Abi |
|
||||
|
||||
En variant på tryck skulle vara att ha den längs med i midjehöjd, alltså uppifrån och nedåt, lite fräckt. Gärna på vänster sida. Är då inte känsligt för rörelser och sprickor längst med, utan det följer textilen. Inte ovanligt när det gäller "reklam" att sätta det längst med ett plagg. Skulle kunna bli jättesnyggt. Grönt.....
|
|
||||
|
||||
Skulle gärna ha ett eller flera Kalimera linnen om trycket inte sitter på bröstet, det är inte fel att ha det längst ned på ryggen.
// Helén |
|
||||
|
||||
För mig får trycket sitta var som helst bara jag kan handla linnet i en annan färg än svart. Just nu leder den svarta färgen så det ser dystert ut. Många har nog svart som sin favoritfärg och klär sig trendriktigt. Jag är mer omodern
och gillar lite mer glada färger som rött och turkos. Eva |
|
|