|
|
|||
|
|||
italiensk humor
|
|
|||
|
|||
Sv: italiensk humor
Det blev något fel på denna länk ovan.
Försök med denna i stället http://everdred.multiply.com/video/item/19 Katerina Senast redigerad av Agapi den 2007-02-15 klockan 22:21. Anledning: ändring i länken |
|
|||
|
|||
Fattar inte, vad ska jag trycka på.......
Jaså, din gubbe sitter oxå och glor på fotbollen. Kul att se, när karlarna tittar på fotbollen då sitter fruntimren vid datan. Monica P.S. Hur har det gått med Svt Europa förresten, har du fått någon ordning på det. |
|
|||
|
|||
Nu har jag fixat till länken. Prova igen.
Nej, här kollas det inte på fotboll. En gammal grannfarbror har dött, i em,i min mans by och han är där för att stötta de anhöriga. (som man gör här nattetid...) Jag har otrolig tur som har en man som inte tycker om att titta på fotboll. Väldigt ovanligt för någon som har propatsidiko=tipsbutik. Mina batsanakia=svägerskors män som bor här ovanför skriker i kapp och det låter som om det skulle vara på någon fotbollsläktare Ska skicka mail imorgon till SVT Europa och fråga en massa frågor angående vad c-band vid mottagning via Thaicom-5 betyder och vart man kan få tag på en cam någonstans. Katerina |
|
|||
|
|||
Tråkigt att höra om din mans släkting.
Hade det i mitt hus när min svärfar dog, nu till något helt annat. Karln i huset säger att Thaicom.5 inte är för oss i Grekland, vi har Sirius Vad man behöver i Grekland är 1 mottagare med inbyggd Viaacess eller en Viaacesscam (Viaacessmodul) 1 kort som du beställer från Svt Europa Alltså det bästa är att köpa en Nokkiamottare med inbyggd Viaacesscam eller viaacessscam från Sverige, för de viaacessscam som finns i Grekland fungerar inte riktigt de brukar bli problem med dem. Vi hade en sån från början men det blev problem hela tiden så till slut köpte vi en Nokkiamottagare med inbyggd Viaacessscam här i Grekland. Men som sagt du kan oxå beställa en cam från Sverige tillsammans med kortet. Fråga på om något är oklart Monica |
|
|