|
Visa resultat för omröstning: Är du intresserad av Kalisperalinnen? | |||
Ja | 32 | 80.00% | |
Nej | 8 | 20.00% | |
Antal röster: 40. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
Kalisperalinnen
Eventuellt ska jag beställa Kalisperalinnen också. Men först vill jag veta om det finns något intresse. Det är samma slags linne som det blå, skillnaden är att det står kalispera på grekiska på framsidan och www.KALISPERA.se på baksidan. Svarta linnen med vitt tryck. Om det finns intresse beställer jag så snart jag kan.
Till anoula: tyvärr finns det inga glittertryck. Jag kan också berätta att all försäljning av t-shirts och linnen upphör i slutet av maj. Så om ni vill beställa något måste det göra innan dess. Om inte blir det en sommar utan Kalimeraplagg. |
|
|||
|
|||
Sv: Kalisperalinnen
Röstade tveklöst Ja,utan att ens ha sett Kalimeralinnet(det va väl modigt),Mitt kommer nog idag eller imorgon.
|
|
||||
|
||||
Postades i går, nu är det upp till vårt kära Posten.
|
|
|||
|
|||
Ett av dom ska åka vidare till en norsk dam på direkten.
|
|
||||
|
||||
Absolut under förutsättning att det linne jag redan beställt passar. Får prova när det kommer. Kändes som det var stora hopp mellan storlekarna men jag tolkade det som att st M om linnet är litet motsvarar damstorlek 36 eller liten 38:a och small stl 32 eller en liten 34:a så det bör väl fungera för mig med någon av dessa storlekar. Ni som redan provat stämmer min gissning om storlekarna?
Eva |
|
||||
|
||||
Ja ledigt vill jag inte att det ska sitta men jag är lite för rund för stl 34 utan 36passar bättre. Får se om stl M passar annars får jag ge bort linnet till någon annan och beställa ett nytt i stl S.
Eva |
|
||||
|
||||
Var hemma på lunchen och linnet stl M hade kommit. Passar mig perfekt. Inte stort alls utan ungefär som mina andra linnen i stl S.
Eva |
|
|||
|
|||
PERFEKT med Kalisperalinne i svart! Måste bara prova Kalimeralinnet först! Jag kanske måste ha stl 40 om de är små i storlekarna...
Janne Du kan nog sälja det mesta som det står Kalimera eller Kalispera på... Allt sådant väcker uppmärksamhet i Grekland! Lissi - som redan längtar tillbaks...4 månader till nästa resa! |
|
||||
|
||||
Citat:
En annan sak. Vi män använder också linne, så det borde finnas herrlinnen med. Det blir rätt varmt med T-shirts under högsäsongen. |
|
|||
|
|||
Mm,min man ville också ha ett!!
|
|
||||
|
||||
Nej, inte för gott. Men bra länge. I slutet av maj upphör all försäljning och återupptas igen lagom till julhandeln.
|
|
||||
|
||||
"För tillfället tar vi bara emot beställningar från Sverige. Beställningar från utlandet kommer senare. "
NÅR ?? Hilsen utålmodig Lille som bor i "utlandet" (Norge) |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Har fått hem mitt linne, storlek M (brukar ha M i T-shirts och S i linnen oftast) som satt helt perfekt! Kommer nog att användas flitigt i maj på Kreta/Karpathos
Ivi Senast redigerad av Ivi den 2007-04-13 klockan 19:24. |
|
|||
|
|||
....och jag har fått hem mitt stl M...Det satt LITE tight, men var jätteläckert...Jag har omgående beställt ett i stl större för att ha i slutet av sommaren (god mat , gott vin, mindre motion...SUCK) ...Ett KALISPERALINNE i svart vore bara SÅ läckert!!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
För en stund sedan kom en leverans med skitsnygga Kalisperalinnen. Tyvärr är de feltryckta, det står Kalimera på dem, inte Kalispera.
Ska genast kontakta tryckeriet. Hopps de kan ordna en akutleverans, tiden rinner iväg och snart stänger Kalimeras butik. |
|
||||
|
||||
Jag kan tänka mig ett svart Kalimera-linne!
|
|
|||
|
|||
Jag köper gärna ett svart Kalimeralinne stl L
|
|
|||
|
|||