|
|
||||
|
||||
Någon som vet?
Snart är det dags för nästa resa till Grekland och jag skulle vilja få massage på stranden.Får det alltid när jag är i Italien och priset ligger runt 15 euro men har aldrig träffat på några såna på Greklands stränder.Är det bara de ställen jag åker till som inte har sånt eller är det likadant på alla öar?Har aldrig frågat vännerna där nere men det kanske är dags för det
|
|
||||
|
||||
Sv: Någon som vet?
Citat:
|
|
|||
|
|||
På Rhodos kan man också få massage av kineser. Jag betalade kring 20 EUR sist. Något vidare proffsigt kan jag dock inte påstå att det var, men lite trevligt sådär.
|
|
||||
|
||||
Förra sommaren fanns det thailändare (såg det mer ut som än kineser) som erbjöd massage på stranden i Agios Prokopios på Naxos. Jag tror att de även gick omkring vid Agia Anna och ut mot Plaka. Priset var 20 euro. Våra vänner testade och var nöjda förutom att massören fick sand på händerna så det blev lite peeling samtidigt!
Jag brukar alltid ta massage på stranden när vi är i Thailand. Det är underbart! Och priset är ju ett helt annat där... Celbe |
|
||||
|
||||
På stränderna väster om Chania på Kreta går det alltid många Thailändare som erbjuder massage.
Malin |
|
|||
|
|||
På stränderna i Rethymno också.
|
|
||||
|
||||
Då är det jag som har missat de.Måste nog börja gå till stränder med lite mer folk och turister kanske.
Blir trevligt med lite massage på stranden i Grekland också |
|
||||
|
||||
Jag har heller inte sett någon massör och det kan väl bero på att jag inte kollat efter nån direkt.
|
|
||||
|
||||
[quote=Kalimera;85998]Det är vanligt på Santorini. Åtminstone i Perissa
De finns även i Kamari. Barbro |
|
|