|
|
||||
|
||||
Sista-minuten erfarenheter?
Hur mycket is i magen kan man ha
Vecka 29 är mannen och dottern iväg på Gothia Cup. Sonen är totalt ointresserad av fotboll och jag kan tyvärr inte locka honom med några nätter i Göteborg mot hans vilja. Hur är era erfarenheter av sista-minuten-resor mitt i juli?? Finns det en del att välja på tro? Sjunker priset rejält eller? Tacksam för tips/erfarenheter! Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
Sv: Sista-minuten erfarenheter?
ja några dagar innan avgång kan du säkert få en billig resa...oh om ni ändå inte jobbar eller har ngt att göra så e det ju bara att vänta..
|
|
||||
|
||||
Tillgången på restresor lär enligt arrangörerna bli sämre än tidigare eftersom bokningarna ökat. Beror kanske på om bolagen har reservkapacitet och naturligtvis på hur vädret blir här hemma. För den som inte har några specifika önskemål finns det säkert resor även med kort varsel men Grekland lär göra sin bästa säsong på länge så säkert vet man aldrig.
Eva |
|
||||
|
||||
Mitt i juli brukar det varken finnas mycket att välja eller vara billigt, så vitt jag sett.
Eller för att uttrycka det annorlunda: just för att det inte finns mycket att välja på blir det inte billigt. Jag har dock aldrig letat själv, bara kollat annonserna slentrianmässigt. Iofs: blir det kanonsommar här ökar nog utbudet. |
|
||||
|
||||
Då kanske man ska stanna hemma
Nej, det verkar vara som jag trodde... att det inte går att göra några riktiga klipp mitt i högsäsongen. Eftersom vi redan varit iväg 2,5 vecka i Kroatien innan vecka 29 så är inte reskassan så stor för ytterligare en "fullbetald" resa... . Hmm... kanske ska köpa en triss på vägen hem... Stinab |
|
|