|
|
||||
|
||||
Jubileumsfest 1 Dec i Stockholm!
Som många redan vet fyller Kalimera tio år den 15 maj. Läge för fest alltså. Tiden passar dock inte, många av oss har annat att tänka på, en del är i Grekland till exempel. Därför passar det bättre att ha festen i höst. November är ingen dum månad, då är de flesta hemma från årets Greklandsresor. Plus att november är en dyster månad som kan behövas livas upp.
Den första stora Kalimerafesten arrangerades med bravur av Hasse, Rasmus och Kent. De gjorde ett jättejobb. Något de inte räknade med att det skulle bli. Tror jag. Bra blev det i alla fall. Jag och Camilla kommer hem från vår långresa i slutet av november, troligen den 21:a eller 22:a. Vi har tyvärr inga möjligheter att anordna någon fest. Ett bra datum skulle vara den 24 november eller den 1 december. Frågan är om det finns några andra som är villiga att vara festfixare? |
|
|||
|
|||
Sv: Jubileumsfest
Ska tänka på saken...
|
|
|||
|
|||
På ett hörn går det nog att bidra med något. Bor ju inte i Stockholm men jobbar här vilket blir lite trassligt. Idéer går alltid att bidra med, oavsett geografiska avstånd.
Hasse |
|
|||
|
|||
Jättekul, blir det Stockholm så kan jag. OM det inte blir 24 nov då min systerdotter gifter sig. 1 dec låter bra, senare krockar det med glöggsäsongen.
birgitta |
|
|||
|
|||
Mmmm, det låter både kul och intressant!
Jag kan tänka mig att vara med i någon typ av "arbetsgrupp" Vem drar????? Jag hakar på Lisbeth K |
|
||||
|
||||
Jag kan hjälpa till också.
|
|
|||
|
|||
Jag håller nog med om att 1 december nästan är det enda datum som går om Janne och Camilla ska hinna hem. Efter detta datum (möjligen kanske också 8 dec?) är det för nära jul.
Att sen datumet inte passar alla är ju en självklarhet, men för att man redan ska kunna prel.boka helgen så måste nog datum vara det första man bestämmer och sen hoppas att man själv lever när det är dags Lissi - som gillar Kalimerafester! |
|
||||
|
||||
Åh så trevligt med kalimerafest.
Sussisanna |
|
||||
|
||||
Tror nog att datumet är det första som bör spikas om långväga Kalimeror ska kunna planera in en Stockholmshelg och boka billiga flygbiljetter och hotellrum.
Håller med Lissi om 1 dec den 8 decär alldeles för nära julen. Eva |
|
|||
|
|||
Samma här,,,håller också på 1 dec,och jag kan gärna vara med i en festkommite,det är ju en del som måste fixas...
|
|
||||
|
||||
Håller också på den 1 December!
//Zanét |
|
||||
|
||||
Jag vet inte vad Hasse tycker, men nog skulle vi/jag kunna lägga ner lite energi på att hjälpa till även denna gång...
R |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi -mfl |
|
||||
|
||||
Men så spika datum då!!!
Att vela hit och dit gagna sannerligen icke långväga resenärers möjlighet att medverka!!! Arne |
|
||||
|
||||
Är det Janne och Camilla det väntas svar från?
// Helén |
|
||||
|
||||
Jag håller också på första december!
Carina |
|
||||
|
||||
Instämmer!
// Helén |
|
|||
|
|||
Citat:
Ska vi handlingskraftiga kvinnor i Skåne kanske bestämma åt "08-orna" att det BLIR 1 dec?? Lissi- mfl |
|
||||
|
||||
Hoppsan, hade missat nedanstående.
Citat:
// Helén |
|
|||
|
|||
Är inte rädd för dem..Jag är nämligrn född och uppvuxen där ...Söderbönor är inte rädda av sig....
Lissi |
|
|