![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg vil gratulere alle Kalimerasvensker med dagen i dag.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack så mycket! Själv tänker jag springa omkring här på Rhodos iförd en T-shirt med texten "Absolut Svensk". Säg hej om ni ser mig!
![]() Ska försöka övertala Herr Grek om att ta på sig en tröja med texten "Swedish women do it better", men det lär bli svårt... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
En sån skulle min gubbe ha när han lägger takpannor, eller varför inte som reklam på firmabilen ![]() Monica |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=LuRyxG_i5UE
Du är det finaste jag vet, Du är det dyraste i världen. du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken. Du är min ledstjärna och vän, du är min tro, mitt hopp, min kärlek. Du är mitt blod, och mina lungor, mina ögon, mina skuldror, mina händer och mitt hjärta. Friheten är ditt vackra namn, vänskapen är din stolta moder, rättvisan är din broder, friden är din syster, kampen är din fader framtiden ditt ansvar. Ja du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen. du är som, stjärnorna som, vindarna som, vågorna som, fåglarna som, blommorna på marken. HEJA SVERIGE!!! dimitris |
|
||||
|
||||
![]()
ZHTO H SOUHDIA
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hmmm... han skulle kanske få lite frågor om vilken typ av verksamhet han bedriver egentligen...
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Man får vara med om mycket i sina dar.... Monica |
|
||||
|
||||
![]() Citat: