|
||||
|
||||
Bakgrundsbild till mobilen!
Är det någon mer än jag som har den grekiska flaggan som bakgrundsbild i mobilen Den fick jag av en grekisk man på en taverna som "Yeasous orkester" spelade på!
Kanske ni kan få ned den i er nalle om jag lägger hit bilden. Obs, flaggan ska röra sig! MVH Yeasou |
|
||||
|
||||
Sv: Bakgrundsbild till mobilen!
Nej jag har två renar och en samegubbe fotograferade på vårvintern en solig dag med blå himmel. Bra att visa vid resor i andra länder upp för den som vill se något exotiskt från norden.
Eva |
|
||||
|
||||
Nix.. just nu har jag Johnny (snart fyra) sittande på en kajkant drickandes vatten och blickande ut över blått vatten....
|
|
|||
|
|||
Nähä du Yeasou. Grekland är dock på olika sätt allerstädes närvarande varje dag i mitt hem. Men i mobilen så har jag en bild på mina två katter! Så jag kan se dem varje dag när jag är i Grekland!!!
(Ska på Cowboy-fest i kväll där ute. Träffar nog Flickornas-Lasse, så jag hälsar... ) Peter Senast redigerad av Peter den 2007-08-04 klockan 17:26. Anledning: Felstavning. |
|
||||
|
||||
Ja hälsa till Lasse. Det var ett tag sedan jag såg honom!
Jag gillar att se den grekiska flaggan fladdra i min mobil! Längtar så mycket dit ned att jag blir knäpp! Eller kanske ska jag skriva knäppare, för lite knäpp är man nog med dessa känslor för grekland! MVH KnäppYeasou |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|