|
||||
|
||||
Sv: Santorini eller Athen (eller annat) o är Santorini inget bra?
Flyg till Santorini med tex Apollo, och samma väg hem, de biljetterna ligger i dagsläget på ca
4 000/person. Alternativt starta med Chania, och åk hem från Aten, gjorde en testbokning, tex 29 juni-14 juli ca 10 000 totalt för 2 vuxna och två barn // Helén |
|
||||
|
||||
Nu är jag bokad och klar. Ner till Santorini 24 maj och hem från Chania 21 juni. Däremellan får vi se vad som händer. Lite planering har jag ju men det kan hända mycket kul på vägen som gör att jag ändrar planer.
Lena som känner sig nöjd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
hur ser din rutt ut då om du börjar på santorini o slutar på kreta?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Tillägg: Nu har jag kollat. Hemresa från Chania 3/7 kostar 2992 kr för två vuxna och två barn. Detta är till Kastrup. Carina Senast redigerad av CarinaN den 2008-02-04 klockan 20:39. |
|
||||
|
||||
hur ser din rutt ut då om du börjar på santorini o slutar på kreta?[/QUOTE]
Som det ser nu nu; Några nätter på Santorini, en vecka på Naxos, en/några nätter på Ios eller kanske bara en dag i väntan på båten, några nätter i Chania och resten av tiden i Paleochora. Det blev väl fyra veckor...? Låter hatting när jag läser det, några nätter här och några nätter där. Blir det körigt så stannar jag tills jag har lust att flytta på mig. Det viktigaste är att jag har det bra och att besöka Naxos, Chania och Paleochora. De andra öarna har jag mer som förflyttelseöar/i väntan på att båten skall gå och ändå passa på att se dem som hastigast. Lena |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|