|
|||
|
|||
Badtemp
Hej! Jag är ny här. Jag har rotat runt bland massa trådar men hittar inget om badtemeraturer. T.o.m. på nätet i övrigt är det dåligt med sånt.
Ska till Rhodos nu snart (27/4) och undrar om nån vet den aktuella badtempen vid t.ex. Elli eller Tzambika. |
|
||||
|
||||
Sv: Badtemp
Hej!
Prova denna länken. Klicka bara på stränderna på kartan så får du fram info. http://wetter.rtl.de/strandwetter/in...p?insel=rhodos //Carin |
|
||||
|
||||
Jag hoppar in o tackar för länken. Sparad som favvo.
Irene |
|
|||
|
|||
Skitbra länk!
Jag tackar och sparar också. 17 grader just nu, så det får gärna bli lite varmare fram till den 27:e |
|
||||
|
||||
Det kan variera valdigt beroende pa vind och strommar.
|
|
|||
|
|||
Hej.
Kan inte tyska eller vad det nu är så jag undrar om det finns vattentemperaturer på Korfu, lefkas, Kefalonia & Zakynthos oxå ? =) Mvh ZoM |
|
|||
|
|||
Gå in på "sonne & strand" klicka på "strandwetter" och sen kan du klicka själv på kartan var du vill se vattentemp, osv.
|
|
||||
|
||||
Tack för länken, nu längtar man ännu mer!
|
|
||||
|
||||
Ja den länken är välanvänd hos mig... Snacka om att längta!! Och det är kul att se att siffrorna går åt rätt håll..
Men det är lång tid kvar till den 24 augusti... //Carin Senast redigerad av Carin den 2008-04-16 klockan 15:09. Anledning: stavfel |
|
|||
|
|||
Tusen tack för länken Carin, som väder freak i största allmännhet kommer den att brukas ofta
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|