|
||||
|
||||
Om lyckan att ha Å, Ä och Ö...
Datorsonen är här! Datorsonens dator-flickvän är här! Livet leker, jag har fått internet här hemma igen.
Inget är självklart , inte ens för den kunnige. Vi har krånglat i tre dar innan det funkade, telefon till OTE, kablar som saknades, pass-word som inte stämde. Ändå roligare är det att ha dem här i två veckor, det var länge sen vi sågs. Vi har åkt moppe runt ön, vi har ätit på favoritrestaurangen, vi har pratat om sånt som man inte hinner per telefon. Vi har INTE badat, det är inte särskilt varmt än. Jag är en riktig badkruka, det ska erkännas. Nu hoppas jag på en del lektioner i datoranvändning förutom nöjet att ha dem hos oss i två veckor... |
|
||||
|
||||
Sv: Om lyckan att ha Å, Ä och Ö...
Men Moica då!! Heltvisst skickade jag till dig under förra hösten instruktioner om hur du skulle få svenskt tangentbord via Win XP??
Arne |
|
||||
|
||||
Sv: Om lyckan att ha Å, Ä och Ö...
Mycket möjligt, Arne! Men när man sitter på internetcafé är man mån om sekunderna och orkar inte krångla. Nu sitter jag i godan ro i mitt hem, med ett svenskt tangentbord. Nästa grej är att lära sig använda även grekiska bokstäver här, men datorsonen måste få lite ledigt också...
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|