|
||||
|
||||
oj redan dags?
13 timmar och 53 minuter står det på räknaren nu! Jag har suttit i möte och kom just hem, stressad minst sagt. Men Kalimera var ändå första prio.
Startade just en tvättmaskin med kläder, när den är torr så ska jag ta och packa, känns skönt att vara ute i god tid. Tänk att stå till morgonen och packa! Skulle ha hämtat ut bilen från verkstaden idag men jag hann inte, oppas min syster kan lösa ut den. Jaja men om 14 timmar så tänker jag nog inte på det. Alltså nu är det dags för avresa till Kreta. |
|
||||
|
||||
Sv: oj redan dags?
Ibland går tiden fort. Trevlig resa bob-kåre! Hälsa fantastiska Kreta!
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
Malin |
|
||||
|
||||
Ha det så jättebra
Riitta |
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
Ha det så gott!!! Kreta är fint!
Vi är många som står på tur nu!! Käkade pizza igår med en som snart drar till Kos....och 2 andra Kalimeravänner kommer snart för att övernatta här innan avfärd...och sen drar vi också! Härliga tider!! Lissi |
|
||||
|
||||
Tack så mycket!
Fick just en smärra chock här, skulle göra en sista koll på lfv hemsida och se så planet går som det ska, VAD FÅR JAG SE!!!!!! Vårat flygplan med vårat flightnr skall till Antalya! VA! ANTALYA! Jag har varit i Turkiet en gång ingen trevlig upplevelse så jag har bestämt mig för att inte prova igen. Ringer flygplatsen i Karlstad och där vet dom ingenting, får ett nytt nr att ringa, där vet dom heller ingenting, får ett nytt nr. Tidigt som det är så slår jag fel och hamnar i flygledartornet och han försäkrar mig om att jag kommer hamna på Kreta. Det var väldans bra det sa jag för Turkiet vill jag inte till, han säger att dom skall börja med resor dit snart. Jag säger nejtack, han försäkrar dock att Grekland kommer finnas med också. Sen försöker han sälja in Kroatien som han själv brukar åka till, han hade aldrig varit i varken Turkiet eller Grekland(?). Men nu är allt klart så om 30 min så går bilen, ska bara lämna av vovven först. |
|
||||
|
||||
Hoppas verkligen att ni har hamnat på rätt ställe! Jag har aldrig varit till Turkiet men att det skulle slå Kreta kan jag bara inte tro på
Har själv försökt landa även mentalt under denna vecka efter vår 12-dagars resa till Kreta. Det har varit ganska så svårt... Ivi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|