![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det någon som redan bokat Greklandsresa till nästa sommar??
![]() Sas har hyggliga priser på en del avgångar redan nu... Vi var ganska nära att boka idag måste jag erkänna... ![]() ![]() ![]() HUR ska man överleva vintern?? Nåja. Har en Indienresa att se fram emot... Lite svårt att fokusera på den just nu bara... ![]() Senast redigerad av Siri A den 2008-08-16 klockan 21:02. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
DET kallar jag långsiktig planering...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilket bolag hade billiga biljetter??? SAS vill ha 9000för 2 pers t o r juni-juli från Kastrup till Aten och DET kallar jag inte billigt!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kanske dags att kolla på altenativet Arlanda... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Siri: Vilka datum och från vilken flygplats???
Lissi Senast redigerad av Lissi den 2008-08-16 klockan 22:34. Anledning: Stavfel |
|
||||
|
||||
![]()
Från Arlanda
3/6 - 17/6 - 2009 2 vuxna 4130:- (såg att priset gått upp lite på utresan sedan igår då jag kollade senast, men det är ändå ett ganska bra pris...) |
|
|||
|
|||
![]()
OK. Vi kan tidigast åka 18 juni...och helst från Kastrup...
..och vi lurar nog på att ta bil nästa år till Grekland, för att vara helt oberoende av att passa tider.. ![]() Alternativet blir ju att sitta på nätet och leta billigt flyg .... Vilket I-landsproblem! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Japp, bokade med SAS för ett par veckor sen. 1600 i Juni 09
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bokat med SAS den 24/5 - 14/6 hela tre veckor
![]() ![]() ![]() ![]() Glenn & Berit ps. När åker ni till Indien? vill åka dit i vinter ![]() Senast redigerad av glenn_f den 2008-08-17 klockan 17:59. |
|
||||
|
||||
![]()
Eh, juni 09???
![]() Jag har inte ens bokat min eventuella Greklands-resa om sex veckor! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker över jul och nyår till Kerala.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Glenn |
|
||||
|
||||
![]()
Lite off topic, men här finns en artikel för alla Kerala-fantaster:
http://www.bortabra.se/Asien/Kerala-...at-Indien.html Solresor lägger dock ner sin satsning på direktcharter till Kerala. Men det går ju att flyga reguljärt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Någon moderator/administratör kanske kan dela på tråden eftersom vi spårat ur lite? |
|
|||
|
|||
![]()
Ett annat förslag än tråddelning är att ni pratar via PM i stället...
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vill gärna höra mer om Indien så övergå inte till PM som Lissi föreslår.
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|