|
||||
|
||||
Nu är det dags att dra!
Nu sticker jag o dotter till Kalymnos på en 3 veckors resa. Flyger till Rhodos och stannar där första natten. Imorgon ska vi hitta nån båt för vidare färd till Kalymnos!!
Ha det gott alla! Mia |
|
||||
|
||||
Sv: Nu är det dags att dra!
Trots att det är inte mer än några veckor sedan som jag kom hem från Grekland (Kreta), längtar jag redan tillbaka. Kalymnos har jag inte varit på, men på Rhodos 15 gånger. Ha en riktigt skön semester med mycket sol, bad, god mat och dryck!
Trevlig resa! Önskar Lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
Citat:
Själv åker jag en vecka till Kreta om 8 dagar....... Sen blir det 2 veckor på öar runt Samos om 98 dagar..... Men någon gång skulle jag vilja stanna borta lite längre.... Abi |
|
||||
|
||||
Tror ni att jag längtar till Kalymnos nu när flickorna i familjen kommer och gotta sig där i tre veckor. Dom får der säkert härligt som vanligt
Ritta, lite avis mamma och mormor |
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Citat:
/Eva |
|
||||
|
||||
Tack för hälsningar! Kom hem igår morse. Har haft det underbart, fast hade lätt kunnar stanna 3 veckor, månader till... Hade inte varit några problem alls ! Världens vackraste ställe i mina ögon. Underbara vänner, härligt väder...Tja, vad kan man säga mer... Längtar redan till nästa sommar. Planerar då att försöka stanna ännu längre
Mia |
|
||||
|
||||
kalo taxidi!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|