|
||||
|
||||
Vår tur!
Nu snart.., äntligen bllir det vår tur att åka! Första längre barnfria semestern på 21 år.
Resplanen har nästan gått i stöpet redan före avresan, skall bli spännande att se var vi hamnar- en enda måste-ö är bestämd, Naxos. Åker från Stockholm på fredagkväll, resan hemifrån startar vid lunchtid på fredag och går allt som vi tänkt, befinner vi oss på Mykonos tidig lördag morgon. // Helén |
|
||||
|
||||
Sv: Vår tur!
Då får ni passa på och njuta av eran barnfia semesterHoppas ni inte villar bort er på Mykonos med en gång, utan kommer lite längre
Jag får vänta 10 veckor till Riitta |
|
||||
|
||||
Ha en riktigt trevlig resa. Jag tycker att det låter spännande att resplanen inte är så fastlagd. Brukar bli bäst då. När jag ö-luffar brukar jag försöka hålla det så öppet som möjligt och det har alltid fungerat. Vana ö-luffare som ni är blir det säkert jättebra även om färjetrafiken inte är vad den varit.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
Låt oss här hemma veta hur ni uppfattade Mykonos!!
Arne |
|
|||
|
|||
Önskar er en trevlig resa. Själv flyger jag på onsdag till Athen för att ta inrikesflyget till Mykonos. Sedan blir det Naxos och Kalimeraträff.
Ses då! Ann-Charlotte |
|
||||
|
||||
Javisst ska vi, frågan är om vi hinner få något intryck, som det ser ut nu så har vi smidit nya planer
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
Vet inte hur vädret är i västra Sverige, men här i Stockholm ösregnar det. Bättre dag att åka på kunde ni inte valt.
Trevlig resa. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|