|
||||
|
||||
Overkligt nära.... Den 27 bär det iväg!
Äntligen är det dags! På torsdag morgon bär det iväg till Arlanda för vidare transport till Kreta och Makrigialos (eller Makry-gialos som är den officiella stavningen numera). Det känns forfarande väldigt abstrakt och vore det inte för resebeviset i pdf-format i telefonen så skulle jag inte tro det...
Ibland faller jag nästan i gråt av längtan efter Makrigialos och lycka av att snart få återse den plats på Kreta som har sånt hårt grepp om mitt hjärta. Reseskildring? kanske..... Bilder? defenitivt! Kommer jag i kontakt med Internet så kanske jag lämnar en liten hälsning. Ha det gott om vi inte hörs av innan avresan! Göran "Makrigialos i mitt hjärta" Snart där!!!! |
|
|||
|
|||
Sv: Overkligt nära.... Den 27 bär det iväg!
Citat:
Lissi - ca 60 dagar kvar |
|
|||
|
|||
Härligt för er att snart få återvända till er favoritplats på Kreta!
Har själv varit på många olika ställen på Kreta, men aldrig besökt ert Makrigialos och jag blir väldigt nyfiken och intresserad när du och många med dig talar så varmt om denna plats - vad är det som gör den så speciell?! Ser fram emot bilder och reseskildring, önskar er en fantastisk resa! |
|
||||
|
||||
Vi drar också nertill Kreta 27:e... men på kvällen. Kommer fram till Platanias på natten. Närmare bestämt tidig fredag morgon. Packningsbestyren har börjat så mått.. tjohoo..
|
|
|||
|
|||
Vi flyger 7.00 från Sturup på torsdag, till Chania och sen vidare till Platanias. Har packat det mesta, imorgon är det jobb... Vad jag längtar!!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Trevlig resa! |
|
|||
|
|||
Vi åker också 27:e..7.00 från Arlanda..jippie
|
|
|||
|
|||
Vi åker fr Landvetter på lördag 29:e - till Santorina o direkt till Naxos och sen Paros Tinos och ev Andros ( lite beroende på vindarna... ) - Jippie !!!
|
|
|||
|
|||
Citat:
jaha då har man fått en personlig stalker........roligt ju |
|
|||
|
|||
Härligt Goliat att ni kommer iväg! Jag vet hur du har längtat, underbart att ni kommer iväg iår!
Trevlig resa! Gita |
|
|||
|
|||
Hej hej, ny här på forumet.. Jag o min sambo och vår 18 mån kille åker till Makry Gialos(stavning?) den 8 oktober för att slappa på Vings resort! Ska bli så härligt och vi väntar med spänning att få höra din rapport sen Göran.
Blir första gången till Kreta för min och sonens del, jag har bara varit på Santorini tidigare (i unga år ) |
|
||||
|
||||
Citat:
Det kan vara bra att veta att vädret i oktober kan vara lite ostadigt (typ svensk sommar), men det är fortfarande ganska varmt både på land och i vattnet Göran |
|
||||
|
||||
Hej !
Önskar en skön semester och lycka till på färden.Alltid går semestern så fort och när man kommer hem så vill man tillbaka. Kom ju hem från underbara Skopelos i måndags, längtar dit igen. Birgitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Ha det så bra! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|