![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fast det är ju vattendroppar på rutan? Är det på LINSEN???
Jag dör ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det är på linsen på kameran...och när jag trodde att alla bilder var försvunna på minneskortet så fanns i min tanke att det måste bero på att jag fotograferat i regn hela veckan och att kameran blivit fuktskadad....TACK OCH LOV var det inte ju inte så! Jag har MÅNGA bilder med linsen alldeles full med regn...inte tänkte väl jag på att den skulle torkas av, jag hade fullt upp med att torka mig själv ju
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och här kommer rapporten från gårdagens bad:
![]() Igår började vi med att köra till Alyko. Där är så jäkla vackert. Liknar mer Gotland än Naxos. Sedan körde vi till fina Orkos beach där 'vi' badade (bilden). Runt 20 gr i vattnet. Jag avstod, har ju ett spjälat finger som inte får bli blött. ![]() Hoppas det spjälade fingret klarar vandringen i alla fall ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bravo, Camilla!
![]() Det ser verkligen UNDERBART ut! Marianne - som hellre badar i solsken än vandrar i regnväder! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Blir rätt avundsjuk. Bada i november!
![]() Ha det så bra alla tre! /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men visst hade man velat ha bad i SOL ![]() Det ser jättehärligt ut!! Bra att ni får sol också!!! Lissi - som ska köpa fler flyttkartonger idag ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ink-klant. ![]() Det fiket har bara funnits i 10 - 12 år. Förr så låg faktiskt Bookshopen i den lokalen! Så där har jag handlat en hel del. De sålde cig också... Och Taki jobbade där när fiket var nyöppnat!! ![]() Någon som vill tävla med mig om hur det ser/sett ut ut i Tinos hamn...? ![]() ![]() Sorry.... Kunde inte låta bli.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vid närmre eftertanke så tror jag faktiskt inte att regndropparna på min bild ÄR på linsen...jag tror att jag helt enkelt bara fångat regnet på bilden..I kommande fotoresebrev så finns fler bilder av underhållningen jag hade från min ouzo mese på caféet.
![]() Lissi -som just slagit upp sin lördagsouzo |
|
||||
|
||||
![]()
Badbilden ser fantastisk ut! Hälsningar till Janne & co, hoppas de kommer att ha en fortsatt fin resa och orkar skicka dessa rapporter och bilder.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Från Janne i dag, om gårdagen:
![]() När vi gav oss till banjobyn Danakos sken solen i stan och det var 25 gr varmt. Uppe i bergen var det kallt och mulet. Bra väder att vandra i. Målet var ett ovanligt kloster från 1400-talet. Utsikten var fin (bild 1) o klostret häftigt (bild 2). Åt lunch på Gorgona, mycket folk. Träffade Michalis från Sciroco. Kvällen var ljuvlig, noll vind och 20 gr. Limanaki och Metaxi Mas som så ofta. Nu på morgonen regnar det. Inget bad idag. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vid halv ett grekisk tid tog Janne en bonusbild och skickade.
När jag frågade om jag skulle döpa den till Janne badar eller göra en minibildgåta av den valde han det senare. Så - på vilken strand var det han inte badade? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lite klurigt detta men ni var på Orkos beach och du badade sas det så då säger jag .
Janne badade ej där på Orkos. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Nja, nu har nog jag formulerat mig dumt
![]() Jag menade alltså bara: på vilken strand tog Janne den där sista bilden? (Badat har han inte gjort någonstans) |
|
|||
|
|||
![]()
...sicken badkruka
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det hade varit foten hade läget varit ett annat. Men handen
![]() Jag är lite förvånad över att ingen känner igen stranden! |
|
||||
|
||||
![]()
Enligt pålitliga yr.no blir det SOL - SOL - SOL och 20 grader (plus!) på Naxos i morgon.
![]() Janne, det finns ingen ursäkt, lämna över kameran till Camilla - vi vill se dig bada och NJUTA det härliga havet! Om få dagar har du inte chansen. Marianne - som är SÅ avundsjuk! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är Agios Prokopios. Personligen föredrar jag den en varm dag i juni/juli
![]() Celbe |
|
||||
|
||||
![]() |