|
|||
|
|||
Agia Marina - spingalonga
Hej ä det någon som har bott i Agia marina eller dess närhet och varit på utflykt till Spingalonga? Vad jag vet är det lång väg dit och min fråga är kan man överhuvudtaget ta sig dit på en dag? jag var där för många å sedan och skulle nu vilja visa min elvaåiga dotter detta men jag bodde då i dess närhet kommer inte riktigt ihåg var. Om man kan ta sig dit hur gör man då på bästa sätt? utflykter med resebolag finns inte från Chania snälla svaa någon som vet. Vi skall dit 11 juni.
Ann-Louise |
|
||||
|
||||
Sv: Agia Marina - spingalonga
Det är mer än 20 mil att köra enkel väg, något jag tycker är alldeles för långt. Ni kan stanna över natten i Agios Nikolaos, eller Elounda, då är det görligt.
|
|
|||
|
|||
Ok Tack för svar jag tror vi hoppar över den utflykten det finns säket något annat spännande att hitta på.
|
|
||||
|
||||
Klokt! Det finns mycket att se som inte ligger lika långt bort.
|
|
||||
|
||||
Ja varför inte ta en tur ut till Gramvoussa då får ni en liten båttur och en trevlig dag. Båten avgår från hamnen ute i Kastelli. Lite enklare än att fara hela vägen till Elounda och Spinalonga.
Gillar ni att bada är en tur över bergen ned till Elafonissos en trevlig utflykt. lars Kriti stin kardia mou |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|