|
||||
|
||||
boendelycka
Hurra!
Måste bara skriva om vårt flyt gällande boende i år. Vi har fått möjlighet att hyra en liten lägenhet i gamla stan Rethymno, i markplan på innergård med ca 8 kvm terrass. Priset, 300€ för 32 dagar! Enkelt och spartanskt men vad gör det när man får loss pengar att lägga på annat skoj än att sova. Har vänner som bott i lägenheten så jag vet i alla fall att den är hel och ren |
|
||||
|
||||
Sv: boendelycka
Grattis! Härligt att kunna få hyra en lägenhet i 32 dagar, till det priset.
Och kunna lägga pengar på trevligare saker som tavernor, ouzerier, kafenion m.m. Lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
Min tanke exakt
|
|
||||
|
||||
Först kanske man ska skriva Yassou, va ju ett tag sen hehe
Ända frågan angående erat boende i sommar är ju om det kunde blivit mer ultimat?? Markplan, terassen, läget, priset.. underbart! Kanske kan släntra förbi nån gång i sommar om det vill sig väl även denna sommar och man hittar ett jobb. Ha det bäst tills vi hörs igen, hälsa familjen. |
|
||||
|
||||
Citat:
Kul att du är tillbaka på kalimera! Det är lägenheten Maria bodde i, såg du någonsin den? Tror det blir bra i alla fall! Klart du ska tillbaks till Rethymno, jobb hittar du alltid |
|
||||
|
||||
Citat:
Nae missade tyvärr den, men låter ju riktigt mysigt. Jo så får det bli, och ja det hoppas jag på. Ha det bra och på återhörande. |
|
||||
|
||||
Citat:
Yanna som dansar glädjedans!! |
|
|||
|
|||
Grattis kolla bara vad ev el vatten o. värme kostar .Vi betalade c;a 100 Euro /mån nu över vintern i Chania Hälsn Jan
|
|
||||
|
||||
Citat:
Stort grattis Yanna, vad kul att du hittade något! Om lägenheten inte passar dig så kan du väl alltid ta över den som Litentuva bor i senare Tänk vilket flyt ni haft tjejer! //Kikh |
|
||||
|
||||
Tack!
Jan! Om det är 100euro under vintermånaderna så är det okey. Om man slår ut det på hela året så blir det inte så mycket. Kickie! Om jag inte skulle vara nöjd med den lyan så finns den inte! Git har fixat ett hus åt mig i Old Town..3 rum o kök, 2 badrum och takaltan! Jag hyr den på ett år till att börja med! Ja jag tycker jag haft ett otroligt flyt, fattar knappt att det är sant! Yanna som längtar äääännu mer nu!! |
|
||||
|
||||
Härligt, det låter som en toppenstart! Blir således på ett tak i gamla stan vi får avnjuta en drink, inte illa, det ser jag framemot
|
|
||||
|
||||
Citat:
Japp! En drink, Retsina eller nåt...o så meze |
|
||||
|
||||
Lovely, poli orea!
|
|
|||
|
|||
Vi ses nog Yanna...antingen juni eller sept,,,,,Liten Tuva ..missar vi,tyvärr
Senast redigerad av Athanasia den 2010-04-09 klockan 22:32. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
Citat:
Nu vet jag inte när ni kommer, men vi ses säkert både i juni o sep, och jag kommer inte att missa litentuva, jag är ju där hela tiden! Yanna |
|
||||
|
||||
och vi andra kommer och går likt årstiderna...
|
|
||||
|
||||
Grattis Yanna! Jag kan förstå lyckan och jag delar gärna din glädjedans.
Hälsningar lilla sjöborren |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|