|
Visa resultat för omröstning: Ska du åka till Grekland 2010? | |||
Ja, jag har redan bokat. | 189 | 51.22% | |
Ja, jag vet att jag ska åka men har inte bokat. | 129 | 34.96% | |
Vet ej, jag har inte bestämt mig. | 31 | 8.40% | |
Nej, jag ska inte åka. | 12 | 3.25% | |
Jag bor i Grekland. | 8 | 2.17% | |
Antal röster: 369. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Sv: Ska du åka till Grekland 2010?
Japp, bokat sedan oktober-09. Ska åka ensam i år men vad gör det när man ska hälsa på goda vänner?!
|
|
||||
|
||||
Bokat enkel resa idag!
Flygresa den 5 juni 2010 (15:00) Stockholm-Arlanda - Kreta-Chania Yanna |
|
|||
|
|||
Apsolut! Bokat till Aten en vecka i maj med min gamla mamma och
bokat tll Aten 10 dgr juni-juli med en väninna. Lite för kort vistelse i Grekland för mig egentligen men ibland får man komrpomissa. Sommaren 2011 planerar jag att båtluffa tre veckor. Själv tror jag. Det är kul på ett annat sätt, gjorde det sommaren 2008. |
|
||||
|
||||
Bokat och klart! Vi åker och firar 25 års bröllopsdag! Den ska firas en hel vecka med början 25/4
|
|
|||
|
|||
Resan är bokad för länge sedan,två veckor i Maj blir det i år !! Det ska bli så skönt ... sen kanske det blir 1vecka i sept?
|
|
||||
|
||||
YES! Åker 13 juni med min son och lillebror, hem 28 juni. Det blir flyg till Aten, sen ut till Paros, Naxos och sen hem från Santorini
|
|
|||
|
|||
ja! Ska äntligen åka till grekland, blir första gången.
Bokade förra veckan, så i slutet av maj bär det iväg till Thassos. |
|
||||
|
||||
Yes, I do I do I do..
|
|
||||
|
||||
Jag hoppar nog över Grekland detta år. Inte ofta det hänt men ibland så måste man. Har redan haft en del semester och varit ett par veckor på Koh Lanta. Vill även vara ledig för att tillbringa tid här hemma till sommaren och sen blir det en Thailandsresa i december. Just nu känns vinterresorna viktigare och antalet semesterdagar är begränsat. Vi får se om jag ångrar mig.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Bokat och klart med 1 vecka den 4 juni till kreta för att stilla den värsta greklands "suget" in för hösten resa ( bokat och klart ) 4 veckor på "mitt" älskade Naxos //
|
|
|||
|
|||
Citat:
En vårresa till Mallorca blir det också! Lissi |
|
|||
|
|||
Hej.
Vi har som vanligt bokat Samos 26 maj och ska prova på Votsolakia för första gången. Har varit både i Kokkari och Phytagorion tidigare. I augusti blir det Phytagorion igen i två veckor. Trevlig sommar |
|
|||
|
|||
Javisst ska jag det, var 10 år sedan vi var där nu (varit på 16-tal öar), senaste besöket var på Karpatos. Nu ska vi åka till Skopelos i maj, ska bli underbart att återse Grekland igen. Har tidigare varit på Skopelos bara över dagen (åkte dit när vi var på Skiathos) men har sett att det är väldigt vackert där så vi hyr bil några dagar och bor där mitt inne i den genuint fina staden. Längtar!!!
|
|
|||
|
|||
Tips Skopelos?
Ska åka till Skopelos i maj. har bara varit där över en dag tidigare (tog båten dit när vi var på Skiathos). Skopelos ville vi definitivt återvända till så därför en vecka bokad där i maj. Så hittade jag detta bra reseforum men kan ej hitta speciella tips om Skopelos som jag förstår måste finnas här bland dessa utmärkta inlägg.....
Vore därför tacksam för att få lite mer speciella resetips om Skopelos från er som verkar veta det mesta om Grekland. |
|
|||
|
|||
Desires: Köp Jannes alldeles utmärkta e-guide om Skopelos, där finns all info Du behöver. Info om e-guiderna finns på startsidan. VÄL VÄRDA PENGAR:
Lissi |
|
|||
|
|||
Tack Lissi, har inte lärt mig att hitta allt i detta utmärkta forum ännu..... men nu har jag beställt e-guiden om Skopelos.
Hälsningar Desires |
|
|||
|
|||
Ja jag och min man skall åka till Kreta den 24 april och fira att vi fyller 50 år.
|
|
|||
|
|||
Grattis och trevlig resa! Inte långt kvar nu.
Lissi |
|
||||
|
||||
Åker till Rhodos Stad 23/5. 1vecka. UUUUUnderbart. Vi lyfter från Örebro airport 1100.Perfekt.Kanske någon mer på forumet som ska med söderut.Hälsar Irene som ser ifram mot god mat och sol och ev.lite bada.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|