|
|||
|
|||
Ta seajet in samma morgon som flyget går från Paros?
Hej!
Vågar man lita på katamaranerna går i tid? Vi flyger hem16.30 från athen och funderar på om vi vågar ta seajet in till Rafina med ankomst kl 14.10. Hinns det med eller blir det tight. Vågar man lite på att båten går om vädret spås som fint? Tack på förhand! |
|
|||
|
|||
Sv: Ta seajet in samma morgon som flyget går från Paros?
Hmm.
Det känns som jag svarat tidigare ;-) Ja, det fungerar utmärkt! |
|
||||
|
||||
För min del låter det jättetight!!!
Jag skulle kanske våga ta båten samma dag som flyget går, men då vill jag ha flera timmars marginal. I ert fall måste båten verkligen vara prick i tid. Sen ska ni ju ta er från Rafina till flygplatsen.... Carina |
|
||||
|
||||
Mina nerver skulle inte klara av och chansa Åker till Santorini 2 dagar före planet går hem För säkerhets skull
Riitta |
|
||||
|
||||
Jag skulle ta den om det inte blåser för mycket, då kan det bli tight
// Helén Edit: Såg att du redan tagit hänsyn till vädret |
|
|||
|
|||
Jag tänker vara lika "tight" i september från Tinos till Rafina.
Jag har alltid förr tagit båt dagen innan och sen sovit på hotel Peris sista natten, men i år tar jag morgonfärja från Tinos och kommer till Rafina 11.55. Jag tar sen taxi till flygplatsen och har bra marginal till flyget går kl 14.10. Vädret får man ju ha koll på förstås..... Lissi |
|
|||
|
|||
Tack för era svar! vi får se hur vi gör men det lutar åt att satsa på samma dag om vädret tillåter och o det inte spås färjestrejk :-o
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|