|
||||
|
||||
Min tur...
Nu, äntligen, är det min tur att packa! I morgon kl. 17.30 lyfter planet från Arlanda till Kos. Sedan är det bara en liten tur med färjan över till Kalymnos och paradiset.
Jag har lite svårt att komma igång med packningen men det ska väl lösa sig till i morgon bitti då första etappen startar... tåget till Sundsvall... har ju hela natten på mig ! Hurra, vad jag är glad /Eva |
|
||||
|
||||
Sv: Min tur...
Ønsker deg en kjempeflott tur!!
Om tre uker fra i dag er det vår tur. Men vi skal til Ios og Naxos. Det er som å komme "hjem". Mange gode venner har vi der. |
|
||||
|
||||
En lycklig resa och en trevlig vistelse på Kalymnos!Berätta sedan om dina utflykter och upplevelser. Jag åker dit om två veckor.
Enigma |
|
||||
|
||||
Ha en fin resa ner "hem" Vi kommer snart efter så kanske vi ses redan på söndag Du vet var du hittar oss
Riitta |
|
||||
|
||||
Vi har fixat fint väder åt dig , Eva.
|
|
||||
|
||||
Önskar dig en härlig resa!
Själva har vi drygt en månad kvar innan vi ger oss av, dock inte till Kalymnos. // Helén |
|
||||
|
||||
Ha en trevlig resa.
Irene |
|
||||
|
||||
Monica, Det tackar vi för! Vi längtar efter sol och värme nu, sköna kvällar och trevligt sällskap! Riitta, Vi ses, jag sparar Kalimeratröjan till söndag... Enigma, Hoppas att du får en trevlig resa! Och ni andra, Tack för tillropen ! Ha det jätteskönt ni med! /Eva |
|
|||
|
|||
Ha en flott tur til deilige Kalymnos! Vi kommer etter, men senere i sommer.
|
|
|||
|
|||
Trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
Ha en trevlig resa till allas "vårt" Grekland!
Majken |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|