|
|||
|
|||
Oväder i Aten
I natt brakade ett oväder ut som jag sällan varit med om.
Vid 3 tiden i natt blixtrade, åskade och regnade det så det stod härligt till, det smällde så det var omöjligt att sova, nu på eftermiddagen har det även kommit regn och himlen är grå. Men det som var i natt slog nog alla rekord, tycker synd om er som är här på semester men det ändrar sig snabbt så ha tålamod Monica |
|
|||
|
|||
Sv: Oväder i Aten
Precis vad jag var rädd för! Hoppas du har rätt att det ändrar sig snabbt!
|
|
|||
|
|||
Ja just denna vecka är det rasande skönt att vara hemma i Sverige! SOL SOL SOL och 25-30 grader i alla fall i Kalmar...med härliga svala bad i Kalmarsund.
Grekland reser jag till i september nästa gång. Lissi - som förraldel gillar åskväder. |
|
||||
|
||||
Jag har för första gången upplevt regn i Grekland. Det regnade (visserligen duggade) , men ändå påväg ut till Piraeus, just nu är det strålande sol med några moln på himlen också, termometern i Piraeus pendlar mellan 28-30 grader.
// Helén- snart på havet för färd mot Donoussa |
|
||||
|
||||
Härligt Ha de gott
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
/Homeros |
|
|||
|
|||
Citat:
Då kan det vara på tiden efter alla år!! Regn har vi upplevt många gånger i Grekland men det stör oss inte alls, men naturligtvis hoppas vi på det bästa väder för er. Om Carina och Percy inte lämnat Donoussa än så får ni väl påminna att det är dags nu om de ska hinna med sina öar! Lissi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|