Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Leva & bo i Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-09-05, 17:44
Louisa Louisa är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008
Standard JOBB I ATHEN

Hej!

Eftersom jag vet att det finns manga svenskar i Aten som soker jobb, sa tankte jag bara meddela att just nu soker de nytt folk pa mitt jobb. Jag jobbar pa ett foretag som saljer brandutrustning till Mellanostern och andra lander i varlden och foretaget ar amerikanskt. Vi ligger i omradet Argiroupoli. De soker nu kontorsanstallda dar arbetsuppgifterna ar bl.a. att skicka email, skriva brev, skicka bestallningar och forbereda erbjudanden, allt pa datorn och allt ar pa engelska. Att kunna grekiska ar inget krav.

Det de soker ar en person som kan bra engelska och som har lite "kott pa benen", eftersom det ar mycket jobb och kan vara stressigt ibland.

Tiderna ar 9-6 med en timmes lunch, och de betalar bra i jamforelse med manga andra grekiska foretag.

Om nan ar intresserad eller om ni kanner nagon som ar intresserad, skicka mig ett meddelande sa ger jag er mailaddressen dit ni kan skicka er CV.

Halsningar / Louisa
Svara med citat
Gammal 2011-10-03, 20:01
kjella kjella är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011
Standard Sv: JOBB I ATHEN

Hej

Min dotter 21 år har precis flyttat till Aten och söker jobb, hon har tyvärr inte fått igång Internet ännu. Därför undrar jag om du kan mejla till mej, mejladressen till företaget som söker folk. Så kan jag vidarebefodra adressen till dottern via telefon. Jag tycker det lät intressant och tror att det skulle kunna passa både för henne och företaget.

Tack på förhand
/ Kjella
Svara med citat
Gammal 2012-01-05, 13:24
linee linee är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009
Standard Sv: JOBB I ATHEN

Hej!

Jag söker sommarjobb i Grekland i sommar! Jag talar flytande svenska och grekiska. Någon som är i behov av en barnflicka och/eller extra hjälp på dagarna?

Hör av er, snarast!

Hoppas vi hörs!
Line
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:26.