![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla!
Jag har lagt upp bilder från sommarens två Ios resor under min profil. Håll till godo ![]() Anna |
|
|||
|
|||
![]()
Tack!
Ios verkar fint, men där verkar inte varit så mycket folk? Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder!
// Katarina |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder!
Vi upplevde Ios lika folktomt när vi var där, för tre år sedan, i juli. Ios är ett av många paradis om man gillar fina stränder //Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för härliga bilder Semlan!
Men jag blir lite nyfiken. När var ni där? Man får ju nästan lite Robinson-känsla. Helt öde??? Inte ens på de fina stränderna ser man något folk. Fanns det även stränder med strandservice, dvs solsängar, parasoller och taverna? Och kanske då också lite folk eller ...? Hur var folklivet i byarna? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder!
![]() Vi var också på Ios två gånger i somras och tyckte mycket om ön. //Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Samma här när vi var där i juli förra året.
Tack Semlan för fina bilder! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättefina bilder
![]() Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
Masse
Vi var där sista veckan i juni till början på juli, sedan åter 11-22 aug. Den senare perioden var det mera turister. Självklart finns det flera stränder med allt som hör stränder till, solstolar vattensport, taverna m.m, tänker då främst på Mylopotas och Manganari. Vi var på Manganari sammanlagt 3 ggr, första gånger var vi sammanlagt tolv stycken på hela stranden ( stränderna) . Helt otroligt. Men väldigt skönt för oss såklart!! Sägas skall dock att många av de stränderna vi besökte krävdes eget fordon att ta sig till på diverse krokiga och skumpiga vägar ![]() Uppe i Chora på kvällarna var det dock fullt med folk ![]() ![]() Hmmm kanske skulle ha skrivit ett resebrev istället....... ![]() Ha det gott/Anna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Semlan! Ios står kvar högt upp på min önskelista!
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|