|
|||
|
|||
Arbetsförmedling?
Är riktigt sugen nu på att fly mitt 26-åriga singelliv i Sverige och flytta till Rhodos där jag lärt känna lite människor under mina resor där. Läser en del grekiska på egen hand också. Men finns det någon som har tips om en websida med utannonserade arbeten på Rhodos tex? Och gärna på engelska då jag inte kan så värst mycket grekiska ännu... Min dröm är att få ett arbete på 6 månader iallafall och ta tjänstledig och fly vardagen i Sverige ett tag...
tacksam för svar Kalispera |
|
||||
|
||||
Sv: Arbetsförmedling?
Citat:
Bland annat aktivitetsvärd, baren etc. Till dessa jobb är aldrig lokalbefolkningen aktuell, då de inte talar språket. Kolla på olika hemsidor som tex arbetsförmedlingen och jobb i utland. Där kanske du kan hitta något. På Rhodos finns flera restauranger som är skandinavisk ägda, kolla med dem också, googla så hittar du säker dem. Lycka till! Tobbe Senast redigerad av Tobbe S den 2012-02-27 klockan 16:05. |
|
|||
|
|||
Sv: Arbetsförmedling?
Som svar på din fråga så kan du gå in på Arbetsförmedlingens hemsida och kolla på utlandsjobb, klicka vidare till Grekland, där finns just nu 20 lediga jobb, vissa av dom söker svensktalande, lycka till
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|