|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2012 - vinnarbilderna
Grattis Mette, Birgitta, Susanne och ni andra sex som kom på "pallplats". Fina bilder, väl värda att uppmärksammas. Att jag hade gett vinnarna i kategorierna blått och djur tre poäng var, gör ju inte saken sämre
Grattis igen! |
|
||||
|
||||
Tak for alle gratulationer. Jeg er jætte stolt af min førsteplads.
|
|
||||
|
||||
Grattis alla och tack för alla vackra bilder
Lolis |
|
||||
|
||||
Om jag hinner lägger jag ut bilderna som kom på platserna 11-20 i morgon fredag.
|
|
||||
|
||||
Kan bare si meg helt enig, og inne i mitt hode er det ikke "frågan om inte det er den bästa", det ER det beste!!
|
|
|||
|
|||
Är så jätteglad över en första placering på mitt grekland och en tredje placeringpå djurbilderna Tack för alla röster!!! Skall snarast möjligt ta mer bilder...PÅ PLATS
|
|
||||
|
||||
Gratttis till alla
Tack Janne för att du skrev om barnboken från Grekland Nu när man är 3 månads mormor så bara måste man vara först med barnboken . Så klart det blev just Reseboken för barn från Grekland Julklappen som kommer snart med posten fast han får ju vänta lite Birgitta |
|
|||
|
|||
Jeg siger det samme.
|
|
||||
|
||||
Tack, ska ni ha allihop!
Jag blev jätteförvånad, glad och stolt när min kattbild blev 2:a av Djurbilderna! Den är dessutom tagen för 5 år sen! Katitzi |
|
||||
|
||||
Grattis till alla er som tagit så fina fotografier!
Ett extra grattis till min goa vän Susanne Bohman som lyckades med ett första pris i "Mitt Grekland" och ett tredje pris i kategori Djur. Du är inte bara en go gammal vän du är en fantastisk fotograf också! // KR |
|
||||
|
||||
Et s t o r applaus til dere på 1.plass
3 verdige vinnere - med "Geita på Tilos" i særklasse Også et stort GRATTIS til 2. og 3.plassene - blant dem synes jeg den vakre utsikten over Amorgos og badedamen på Telendos var spesielt fine Veldig mange flotte bilder er plassert i "Topp 10", men det mangler noen favoritter fortsatt, bl a et "DYR", det m å da dukke opp i morgen Det var utrolig mange fine bilder med i konkurransen Det som har overrasket meg mest i år, med s å mange kattebilder, er at kun t o plasserte seg "Topp 10 DYR" - og , om jeg tør si det - jeg er positivt overrasket I morgen kommer de nok sterkt - kanskje det jeg stemte på og - for jeg h a r faktisk stemt på en katt |
|
||||
|
||||
Nu har jag lagt ut bilderna som kom på plats 11-20 i kategori Blått. I morgon lägger jag ut plats 11-20 i kategori Djur, och på söndag kommer kategori Mitt Grekland.
Kategori Blått - platserna 11-20. |
|
||||
|
||||
Jag säger som så många andra-underbara foton!
|
|
||||
|
||||
Grattis Agge till plats 11 i kategori blått Röstade på den fina klockan, att bilden var från Telendos kunde vi se, med "den sovande prinsessan" i bakgrunden
Det kommer säkert mer från Er Siw o Lena |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har nog också "konstig smak" , eller mer troligt så var det extremt många fantastiska bilder som deltog i år, för många av mina favoriter hamnade också utanför Topp 20. Grattis alla vinnare! |
|
|||
|
|||
Hej.! Jag blev så glad för min andra plats i " mitt Grekland".Det var en otrolig känsla att stå där på toppen av berget. Underbara minnen från ett så fint Amorgos! Tusen Tack alla ni som röstat på min bild! Ettan bilden från chora på Amorgos röstade jag som min etta också. Det är så fint där, kortet är så bra! Grattis till er alla andra för fina kort!
|
|
||||
|
||||
anneli, den bilden från Amorgos som du tagit var min favorit av alla bilderna på hela tävlingen
Sjöborre, röstade på din fina fjäder också Agge, visste med en gång vilken klocka detta var Jättefin Riitta |
|
|||
|
|||
Anneli g Tack för din röst och grattis till andra placeringen på din helt underbara bild! Härlig känsla på en sådan höjd! Inte undra på höga placeringar. Fin kamera och duktig fotograf i all ära, men motiven och ön är ju oslagbar! Kan inte misslyckas!!
|
|
||||
|
||||
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 i kategori Djur publicerade. Ni hittar dem här.
|
|
|||
|
|||
Citat:
AMORGOS har alltid funnits på min önskelista över öar att besöka! Annelies och Susannes fantasktiskt vackra bilder gör min längtan dit ännu större, verkar att vara en mycket vacker ö!... |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|