![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan inte någon på forumet med bra kontakter göra slag i saken och fixa ett parti linnen/tröjor om nu inte Janne har lust/tid? Det är väl synd att det inte finns några att tillgå nu när vi börjar närma oss säsong och efterfrågan är så stor?
|
|
|||
|
|||
![]() Är ditt svar fortfarande nej! Janne?? ![]() Frågan om kalimera t-shirten togs ju upp igen för ett år sedan, är det något du funderat vidare på?? mvh Sunny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Senast redigerad av Kalimera den 2012-12-29 klockan 12:31. Anledning: La till länk |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Efterfrågan på tröjorna verkar ju vara rätt så stor! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Låter strålande, Janne!
![]() Det finns ju allt möjligt faktiskt. Badbrallor/bikini/mankini (nä, inte det sista! ![]() Ser fram mot din kommande webshop! ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() K |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle vara toppen. Tänk bara på att vi storvuxna också skulle vilja äga en T-shirt eller ett linne. Har en T-shirt (Den största storleken du sålde då) Den har jag aldrig fått användning av (för liten) Jättesynd på en sån fin T-shirt.....
Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har TVÅ st. Kalimera-kepsar, en beige och en blå som fanns till försäljning för ett antal år sedan. Heliga exemplar !
Har också några t-shirts men tyvärr inte den allra första helvita med stora Kalimera - K:et på ryggen ![]() Här är en bild på några jag äger, den vita är som sagt borta ur min ägo och ni ser bara dess framsida här. (se även blå keps !) http://www.kalimera.nu/bilder/grekla...s_hasse_07.jpg /Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har en beige kalimera keps men tycker att den är för varm.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men det är klart det finns kepsar i mer täta material som man blir nästan svettig i, känns ju inte så fräsht förstås!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har varsitt T-shirt-ex av den första vita med blå text, den härligt knallgula med blå text, den grå med blå text, den uppmärsammade blå med vit Kalimeratext och den svarta med vit Kalisperatext, alla i (än så länge) gott skick.
![]() ![]() ![]() ![]() Siw o Lena ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter positivt, Janne. Se bara till att det finns skandinaviska storlekar!
![]() Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har sparat mina tröjor, som jag har i alla färger, som kuriosa. De är lite för stora enligt min smak och har använts ganska sällan och mest som sovplagg.
Bra om stl är normala vad det nu är i dessa tider. Jag upplever att linnena var av hög kvalité. Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|