![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Puh, det verkar stressigt men jobb år jobb :-)
Är du på Anti mellan 22jun - 5 jul kanske vi syns på torget ! |
|
||||
|
||||
![]()
Oavsett om planen håller eller inte så önskar jag en trevlig resa.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om ikke Amorgos hadde vært med i planen kunne den kanskje gjennomføres
![]() ![]() - men m e d din kjærlighet til Amorgos ![]() ![]() Men uansett ønsker jeg dere herlige uker med øyloffing på stille hav og båter i rute ![]() Senast redigerad av kari den 2014-06-02 klockan 11:06. |
|
||||
|
||||
![]()
Tror nog att planen kan hålla. Jag kan inte minnas att jag har ändrat planerna pga att båtar inte gått annat än sist jag var ute för 3 år sen. Då var det strejk så just det året fick jag hoppa över Amorgos. Men annars har ju båtarna gått bra och hyfsat hållit tiderna sen GA-ferries slutat trafikera cykladerna.
Sen har ju planerna ändrats av andra orsaker, men det är ju en helt annan sak. |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas att planen håller.Dock misstänker jag att du MÅSTE stanna längre på både Santorini och Amorgos...
Ha en fin resa! |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Janne
Två dagar per ö i snitt, borde funka om det inte smyger sig med färjorna. Vad jag begriper skall du "bara" göra uppdateringar på respektive ö. En del av småöarna borde gå snabbt. Lycka till //PA ![]() PS Åker till Korfu och Erikousa på en vecka den 9/6, sedan ö-luff i september. ![]() DS |
|
||||
|
||||
![]()
Ja eller hur, ett skitjobb men nån måste göra det
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
I ön eller...???? ![]() Lissi. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vad tror du när det gäller Amorgos, Lisa? Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
I ALLT hela ön och människorna här..
![]() ![]() Sunny (direkt från Katapola) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Hoppas du får fram en bra uppdatering av Anti. Det händer något där år från år! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trots jobb, Janne;
HA EN TREVLIG RESA! ![]() Birgitta ("fast" på Amorgos). |