|
||||
|
||||
Sv: Tio öar på tre veckor
Jag har oxå vart på jobbet idag, men det var inte samma känsla som på ditt jobb...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citat:
Kolymbithres et et MUST når vi/storfamilien kommer til Naoussa - og det er kun 19 dager igjen nå O m du får tid - ville jeg g j e r n e se, og vise familien, bilde av Agii Anargiri og - men jeg forstår det selvsagt om du ikke kan prioritere det!!! |
|
||||
|
||||
Tack för att vi får följa med på din resa. Nu var det ett tag sedan vi var i Kykladerna så der får bli en luff där snart.
// KR |
|
|||
|
|||
....
|
|
||||
|
||||
Citat:
Såg ut så här igår. Stranden är längre åt andra hållet. |
|
|||
|
|||
Jag är tillbaka på jobbet, dvs jag är hemma som pensionär och vilar ut.
Tack för rapporter och fina bilder. /pawik |
|
||||
|
||||
Nu Janne, får du ta över stafettpinnen från Sunny12 och oss och beskriva hur älskvärd ö Amorgos är! Du blir väl ett par dagar där, men risken är att även du fastnar.
Men det underbara med Amorgos har du även beskrivit i din e-guide som rekommenderas till alla. Birgitta (direkt från Tinos, men längtar tillbaks till AAmorgos) |
|
||||
|
||||
Tyvärr är det snart dags att lämna Antiparos. Jag har verkligen trivts bra här, så bra att jag inte vill åka härifrån, trots att Amorgos är nästa ö. Under den korta tid som jag har varit här har Antiparos vuxit som ö. Jag vet inte vad som har hänt, men jag lägger Antiparos som en av favoriterna. Jag har bott otroligt bra på Kouros Village. Ett av de trevligaste ställena jag har bott på faktiskt. Bra rum, god frukost, underbart läge, trevligare ägare, bra priser och Vassilis spelar fantastisk musik. Finns inget att klaga på, allt är perfekt.
Utsikten är det inget fel på heller. Igår var det fullmåne dessutom. Idag har jag gått runt i närområdet och fotograferat. Finns massor att plåta. Jag har även varit vid våtmarkerna och tittat på fåglar. Inga nya kryss idag dock. Jag råkade gå för långt ut i våtmarken och hamnade i gyttja. Klafs klafs. Men det var bara tre meter till stranden så jag kunde vaska av både fötter och sandaler där. Närmare ett dopp än så har jag inte kommit ännu. Nu sitter jag på altanen och skriver. Fick behålla rummet tills jag åker till Paros ikväll. Där ska jag äta middag och titta på fotboll innan jag äntrar färjan till Amorgos. Ha det gott, jag hör av mig från paradiset. |
|
|||
|
|||
Kouros Village är ett fantastiskt trevligt ställe!
Bodde där för några år sedan i maj månad när jag fick åka ner utan min gamla mamma som i sista minuten blev sjuk. Jag var den enda gästen på hela hotellet då. De hade nog inte ens öppnat egentligen, fanns ingen frukost att få. Men otroligt snäll var han, ägaren! Och utsikten från poolen! Ha en fortsatt härlig resa! |
|
||||
|
||||
Citat:
Ha det fortsatt bra! Nu väntar vi alla nog på hur du skall reagera till gamla favoriten Amorgos. / Anne |
|
||||
|
||||
Å s å f i n - den tror jeg sikkert familien blir veldig godt fornøyde med
TUSEN TAKK; Janne, så snill du er Citat:
Vi bodde dere, med barn og barnebarn, i slutten av september 2008 - var heldige og fikk de to rommene med kjempestore balkonger (over Kouros navnet på bygningen) UTSIKT ? JA - og trivelige eiere Ha det så godt, og god tur videre til Paradiset, AMORGOS |
|
|||
|
|||
Tack Janne för all cred till mångas favoritö!
Landar själv där nästa söndag, efter 10 dagar i Aten, Porto Heli & Spetses, för dryga trettionde gången och för 27:e året i rad 😍 Välkomna alla Kalimerianer, det finns plats för er alla på denna cykladiska pärla ! |
|
|||
|
|||
Tror nog att det är vi som är i vattnet! synd att vi inte såg dej!
Åsa |
|
||||
|
||||
Nu är jag här. Kom i natt. Öppnade precis balkongdörren och tittade ut, och såg detta:
Känner du igen vyn Sunny. |
|
||||
|
||||
Vilken härlig, stilla morgon det ser ut att vara!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Det är också min favorit ö har också varit här sedan 1983 med ett uppehåll kommer tisdag kväll - bor på samma ställe som 1983!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
MEN.. Janne..bor du på Mikes....Snälla hälsa till Theo från mig (jag skrev en väldigt fin hälsning i hans gästbok, är säker på att han minns mig väl, bodde ju där i 2 veckor!
Han var så otroligt trevlig och så mån om att jag hade det bra på alla sätt och vis! En kram till honom och en till dig från, Sunny(Birgitta) PS. Ha, det alldeles underbart på "min ö"! PS.Vilket rum bor du i?Jag bodde i rum nr.2. |
|
|||
|
|||
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|