|
||||
|
||||
Elektra
Vill göra lite reklam för Elektra men biljetterna går åt som smör i solsken. Om ni vill åka till Umeå och se föreställningen bör ni också kolla om det finns lediga hotellrum eftersom det är mycket turister här. http://www.norrlandsoperan.se/sve/ev...4-elektra/5820
Eva |
|
|||
|
|||
Sv: Elektra
Är det den som börjar med
- Wo bleibt Elektra? - Ist die Stunde, wo sie um den Vater heult ! ? |
|
|||
|
|||
WOW,detta vore vekligen något att få ta del av.
Monica |
|
||||
|
||||
Jag var där igår. Helt fantastiskt. Kulturhuvudstadsåret har verkligen varit ett lyft för vår stad. Mycket turister och kafélivet blomstrar. Eva
|
|
|||
|
|||
Härligt!!!!(trodde inte iofs att du gillade turister)
|
|
||||
|
||||
Jag gillar verkligen turister men inte massturism och överexploatering eller trista turistorter utan vanligt vardagsliv.
Eva |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
På lördag visar SVT Elektra. Missa det inte även om det naturligtvis inte blir lika mäktigt som det var för oss som satt där i skymningen och fick vårt livs musikupplevelse. Storslaget och alldeles unikt. Eva
|
|
||||
|
||||
Helt underbart att se och höra Elektra på Tv trots att jag som Umeåbo naturligtvis sett föreställningen på plats. Det var en helt unik upplevelse att sitta där i augustinatten och se föreställningen. Himlen var som en del av scenen en upplevelse som går förlorad på en tv skärm. Eva
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|