|
||||
|
||||
Flyg mellan Aten o Naxos
Hej på er! Åker till Grekland om en vecka o jag har funderingar på att ta flyget mellan Aten och Naxos. För att undvika att komma fram halv 12 på natten o slippa 6 timmars båtresa. Är dock lite flygrädd o undrar om det är fina flyg eller är det skrangliga små små flygplan där emellan?
|
|
|||
|
|||
Sv: Flyg mellan Aten o Naxos
Det är ganska små plan. Dash plan som Tar 37 passagerare men helt ok på den korta resan tyckte jag
|
|
||||
|
||||
Jo, flygplanen är små som Mahava skriver, men inte skrangliga. Flygresan går snabbt, som mest tar det 25 minuter om jag inte minns fel. Det är så smidigt och snabbt med flyg - ett lätt val enligt mig!
Hoppas du får en härlig resa |
|
||||
|
||||
Men, men, att hitta lediga flygstolar på Athen-Naxosflighten en vecka innan avresa, detta är enligt vår erfarenhet hart när omöjligt. Det handlar om framförhållning på flera månader om man ska hitta en plats på denna rutt.
Arne |
|
|||
|
|||
Jo det är välbokat till Naxos just nu!
Före 15sep finns följande flyg med platser: 6 sep kl 0700, 7sep kl 0700, 9sep kl 1700 samt 11sep kl 0845 kan det finnas möjlighet till platser enligt Amadeus World Wide reservation system! PS Om man anmäler sig till flygbolagens Nyhetsbrev får man alltid info om när det släpps platser och man har större möjlighet att plocka russinen ur kakan! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|