|
||||
|
||||
VARFÖR I"HÄLLVÄTTE"...
...RESER FOLK INTE TILL GREKLAND SOM"URSÄKT"MOT DERAS DÅLIGA EKONOMI
DET ÄR INTE KRIG DÄR,DE BEHÖVER OSS TURISTER..OM DET VORE SÅ ATT DE GJORT AFFÄR MED RYSSARNA OCH LÅNAT AV DEM SÅ HADE JAG FÖRSTÅTT DET! BLIR MEST ARG OCH PÅ SAMMA GÅNG LEDSEN... HASSE |
|
|||
|
|||
Sv: VARFÖR I"HÄLLVÄTTE"...
Jamen, vi ska resa!
|
|
|||
|
|||
Vart har du hört/läst om det ?
Du kan ju knappast mena oss här på forumet iaf..här är vi många som reser.. mer än en gång per år.. det gör jag!.. Senast redigerad av Sunny12 den 2015-07-07 klockan 15:00. |
|
||||
|
||||
Citat:
Jeg har ikke hørt om n o e n som har planlagt og reise til Hellas, som i k k e har reist/reiser!!! Jeg kjenner mange som i Hellas n å, og familien min reiser på torsdag - s å...: Burde vi "presse inn" en ekstraferie, er det d e t du mener Vi var 2 uker i Hellas i april og skal være 2 måneder der i høst - og tror jeg må la det være med det Selv om jeg gjerne skulle tatt turen ned igjen i d a g, så hender det vi må bruke penger på andre ting og Senast redigerad av kari den 2015-07-07 klockan 15:05. |
|
||||
|
||||
Både på Vings och Apollos sidor på facebook kommer ett antal förfrågningar om det inte är dags att införa fri om- och avbokning nu, då Grekland är ett riskområde... (anser de) Charterbolagen gör vad de kan för att försäkra om att Grekland behöver oss turister och att det i stort sett är som vanligt...De rekommenderar att ta med lite kontanter om ifall att...
|
|
|||
|
|||
Vi ska också resa!
|
|
||||
|
||||
Det är tydligen mycket tyskar bl.a.som nobbar...är vad jag läst på bl.a.text tv..
Enda orsaken till att jag inte skulle fara=Om de lånar från ryssarna...Då ger jag mig.. Men annars så,har man bara kontanter med mig så löser sig det mesta. Och jag kommer att gödsla ut det jag kan... Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
Om de går den vägen känns det som att de väljer vilka de vill ha som gäster.... Och det tror jag är "BIG mistake". /Z |
|
|||
|
|||
Det är väldigt många av våra vänner och bekanta som undrar varför vi måste resa till Grekland nu.... När UD säger det inte borde resas, ja då skall jag fundera på det. Just nu längtar jag bara ihjäl mig
|
|
||||
|
||||
Citat:
- og den dagen UD fraråder å reise til Hellas håper jeg a l d r i kommer... |
|
||||
|
||||
Å vi har bokat av en Greklandsresa mot en annan i fredags. Även om vi kunde bokat en resa till ett annat land.Nä Putin vill vi ju inte ha där men nu är längtan så stor att i höst får det kvitta om så vore.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Och vad kan egentligen hända?Som sagt så..det är ju inte krig..De behöver ju"bara"mer slantar...Nä UD..Ni får skärpa er!! Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
UD avråder väl inte resor till Grekland |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Anna Pernilla När UD säger det inte borde resas
Var har du läst detta någonstans? |
|
||||
|
||||
Ja vi tänker åxå resa i höst! Tycker det börjar gå lite spekulativa rykten här. Avråder att resa? UD?
Om turisterna nu skippar Grekland och väljer...jaa...Turkiet kanske..då kan det ju medföra ett prisras på Greklandsresorna. Eller? Gynnar ju många här |
|
||||
|
||||
Hon skrev inte så, hon skrev: När UD säger det inte borde resas, ja då skall jag fundera på det
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ingen här har ju nämnt i ord att UD avråder...eller? |
|
||||
|
||||
Nej, inte heller Anna Pernilla skriver det.
|
|
||||
|
||||
Nej det gjorde hon inte! Vad tyckte du var fel i mitt inlägg då?
Eller, ursäkta Janne...jag kanske missuppfattar dig nu... |
|
|||
|
|||
Nej precis Nu missförstod vi nog bara varandra Om de skulle avråda, då skulle jag tänka på att avstå min kommande resa. Nu gör det inte det. Så om 2,5 veckor drar jag och sambon iväg på en 3-veckorsresa
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|