![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var är vi nu?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
K u n n e være Lefkos, Karpathos...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men det är inte där, även om det var likt.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan det vara Koufonissi??
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det er nogle år siden, jeg var på Paros, og alle husene forvirrer mig, men jeg synes, det ligner Laggeri. Kan det være der?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men fel strand. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Alyki
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ser ut som någon strand området vid Sankta Mariastranden 😊
Direkt från Schinoussa 😎😃 |
|
||||
|
||||
![]()
Rätt! Grattis!
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Dålig wi-fi, men annars underbart! Lugnt på stränderna på förmiddagarna, livligt på kvällarna. Allt är öppet. Mest italienare o greker. Ingen svensk vad jag vet 😃
|
|
||||
|
||||
![]()
Du är ju där.
![]() Tack för rapport. Njut av livet på denna fina ö! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan också berätta att Schinoussa har blivit med buss! 😳 Känns lite som fusk... 😃
Fina skyltar vid hållplatserna är uppsatta med tydliga tidtabeller. En del sitter dock typ två meter upp...svåra att läsa😃 Sedan åker de inte alls som tidtabellen heller 😃 Bussarna går juli o aug. Men hotellen kör ju de andra månaderna. En väg kostar 1,6. Soliga hälsningar 😎 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Går den bara mellan hamnen och Chora? |
|
|||
|
|||
![]()
Nä den går överallt! Till Messaria, Psili Ammos, Geronomos, Lioliou, Almyros, Livadi, hamnen och t om Tsigrado (har säkert stavat alla ställena fel) 😳😱😃
Jättebra för alla småbarn, äldre o de sim har svårt att gå. 😃 Men det blir dammigt för de som går... Det finns också flera hållplatser i Choran! 😀 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har du åkt med bussen? Har du en bild på bussen? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hahaha ja jag provåkte en gång mellan Lioliou och Almyros. 😃 helt ok.
Jag var ensam i bussen... Tror de har satsat på fel månad...italienare o greker har egna bilar o mopeder mm. Undrar om det verkligen lönar sig??? Nä jag tog aldrig något foto 😢 bara ett på hållplatsskylten med tidtabell som satt väldigt högt upp 😃 |
|
|||
|
|||
![]()
Santa Maria skall vi till i morgon. Idag är det "bara" poolen på Kallisti
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og, jeg håper "Kallisti" svarer til forventningene, Anna Pernilla ![]() Vi har aldri bodd et sted vi har opplevd en slik trivelig tone og samhold mellom personalet ![]() Da jeg sa det til Joanna, bekreftet hun hvor gode venner de var, men sa at det i den travleste tiden i august, kunne det bli litt mer "stress" ![]() Så kanskje dere ikke legger merke til det, som vi gjorde i begynnelsen av juli? Ha en fortsatt deilig ferie ![]() (Skrev dette før jeg så ditt PM ) Senast redigerad av kari den 2015-08-10 klockan 11:24. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|