|
|||
|
|||
Agia Marina i mitten på oktober
Har hittat bra pris på en resa till Kreta och Agia Marina i mitten av okt, någon som vet hur det är där då? Vädret, badtemperatur, öppna restauranger osv? Har varit många gånger där men aldrig senhöst.
|
|
|||
|
|||
Sv: Agia Marina i mitten på oktober
Vädret är nog helt ok den tiden med övervägande soliga dagar, men givetvis ökad risk för regn också. Däremot skulle jag tro att Agia Marina håller på att "slå igen" i mitten på oktober. Men det kanske inte gör så mycket....det går ju bussar in till Chania. Jag har varit i närheten (Platanias) ett par gånger i början av oktober och då var vädret jättefint. Förra året däremot i början av oktober i Nea Chora var det ostadigt och en del regn. Vädret är så konstigt nu för tiden så DET kan man aldrig förutse! Kreta i oktober är FINT!
Lissi |
|
||||
|
||||
Sv: Agia Marina i mitten på oktober
När vi senast var i bland annat Agia Marina i mitten av oktober var det ingen skillnad mot början av oktober. Allt var som vanligt. Varmt i vattnet är det, och det kan, precis som Lissi, skriver, komma någon regnskur. Men det brukar går över fort. Vädret är så konstigt numer. När jag var i Chania i juni i år hade jag tre mulna dagar och en regndag på en vecka.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|