|
|||
|
|||
Sv: Bildgåta 4227
Du har lånat Camillas byxor och är glad att du kom i dem? ?
|
|
||||
|
||||
Du har helt enkelt myror i brallorna!
|
|
|||
|
|||
Det är Camillas brallor?
Och du är glad att du är så smärt och smidig att du kan ha dem? |
|
|||
|
|||
Oj såg nu att Faestis redan givit det svaret innan. Då testar jag väl med att gissa på att det är dina gamla byxor från 1987 som du hade då du var på Ios men glömde kvar. Ni hämtade upp dem då ni nu hade svängarna förbi på väg till Naxos. Och nu känner du dig lika fin som Rod Stewart är i sina tighta byxor. Därav glädjeskuttet. Sådärja, kort och koncist
Senast redigerad av Thira den 2015-09-11 klockan 21:31. |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Ledtråd: bilden är tagen i april. |
|
||||
|
||||
Du är påskharen!
|
|
||||
|
||||
Du har precis lyckats lura i någon ett 1:a aprilskämt?
//Conny |
|
|||
|
|||
Janne goes karate kid.
Du har tagit dig en rejäl rackabajsare ouzo ihop med Costa the greek (som är Naxos egna karate kid)och nu försöker ni bräcka varandra i karatekonster. Här ser vi dig framföra ett fenomenalt exemplar av tranan! (Alternativt kan det vara så att du försöker försvara Camilla mot en anfallande get men då getterna på Naxos är så fredliga varelser så tror jag mer på min första gissning här.) Senast redigerad av Thira den 2015-09-14 klockan 07:04. |
|
||||
|
||||
Det regnade tidigare och du hade på dig obekväma och prassliga regnbyxor. Du blev så glad när solen började och skina och du kunde ta bort dem.
/ Anne |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Vi kom som ett yrväder en aprilafton till Naxos, och hade långkalsonger i en ryggsäck om halsen. Vi har ute och spejade och det var skitkallt, och då kom vi på att vi hade långkalsonger med oss. Vi tog av oss våra jeans och satte på oss våra långkalsonger. Innan jag tog på jeansen igen dansade jag av värmelycka under någon minut eller så, sedan dansade Camilla likadant. |
|
||||
|
||||
Långkalsonger på Naxos huga... Där ska vara varmt och gott och absolut INGA långkalsonger!!! Det har jag nog av resten av året!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Om du åker dit i april kanske du behöver det.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|