![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Såg att alla fyra abborna var där med. Progress!! Visserligen kom de var för sig, men ändå.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Alexandra Pascalidou skriver på sin Facebooksida att hennes Mamma är med i produktionen och spelar Mormor/farmor. Kul!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har nyheten även nått Ekathimerini.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det blev en succé, för nu är hela våren slutsåld, och de har släppt biljetter till hösten.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag må svära i kyrkan men har aldrig varit så förtjust i ABBA och blev bjuden på mamma Mia- musikalen. Förutom dekoren var det ju inte något som hade något grekisk touch över huvud taget. Men men. Tyrol behövde en kick i rumpan och om maten och lokalen är grekisk önskar jag alla en fantastisk upplevelse
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förlåt om jag tog tråden men ville inte starta en ny...bara göra ett inlägg,
På grund av Josefin Nilssons tragiska bortgång och nära samarbete med Björn o Benny måse jag bara säga: Lyssna/köp hennes skiva "Shapes"!! Helt underbar och väldigt B&B! Tidlös och visar vilken fantastiskt sångerska hon var! Så glad att jag har kvar den! Gonatt alla ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag varit på Tyrol. Det började med ouzo och slutade med dans
![]() RAN ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I torsdags fick vi lite försmak av Grekland då vi besökte Tyrol och Mamma Mia the party.
God mat och härlig musik och dans. Nu får vi vänta på Greklandsresan. Margaretha |
|
|||
|
|||
![]()
I torsdags fick vi lite försmak av Grekland då vi besökte Tyrol och Mamma Mia the party.
God mat och härlig musik och dans. Nu får vi vänta på Greklandsresan. Margaretha |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte har jag ju varit där och mannen från Kreta som nämns är en okänd storhet för mig. Men nyheten om Mamma Mia the party har nu i alla fall nått Kreta.
![]() http://www.chaniapost.eu/2017/03/21/...marina-chania/ Där kan man nog ha en kul kväll. / Anne ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|