|
|||
|
|||
Agia Marina
Vi åker till Agia Marina i augusti. Vi ska bo på Stefan village. Det är vår familj, barn och barnbarn. Vi vill gärna bo nära varandra men jag blir lite fundersam över vår lägenhet. En fyrarummare för upp till 8 pers. I den lägenheten är vi 3 vuxna. Det var det som erbjöds från Luleå. Är det ngn här på forumet som har bott i den? Orolig att den är dåligt placerad. Kanske långt i utkanten. Har bara hört positivt om hotellet när man reser med små barn. / mvh marbjo
|
|
||||
|
||||
Sv: Agia Marina
Men Marbjo...du har ju inte fått några svar!!
Jag har varit lite överaktiv på forumet så jag tänkte ligga lågt.. MEN nu vill jag berätta lite av vad jag vet Stefan Village ligger inte avsides! Jättefint område med en enkel promenad till byn o stranden. Lägenheterna ser ju underbara ut och barnen kommer att stortrivas i poolerna. Vi kommet att åka till Agia Marina i början av juni. Har varit i trakterna många gånger och tycker det är ett bra utgångsläge till andra orter o stränder Jag är övertygad om att det kommer att bli en fin resa för er! Hälsningar en fd Pitebo |
|
|||
|
|||
Tack Kajja.
|
|
||||
|
||||
Vassego vännen!!
|
|
|||
|
|||
Vår dotter med familj bodde där i september. Tyvärr var det fullbokat när vi sent omsider bestämde oss för att följa med, men vi hittade ett närliggande hotell. Stefan Village var hur fint som helst, rummen stora med en mycket bra standard. Fint hotellområdet med pooler o lekområde. De skulle gärna återvända igen. Kort promenad ner till stranden, gott om närliggande tavernor o supermarket. Önskar er en trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf - fd Bodensare |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Netwolf;383130]Va? Nä, det tycker jag inte. Kör på bara. Vi behöver fler inlägg, även av Pitebor
/Netwolf - fd Bodensare[/QUOT |
|
||||
|
||||
Ursäkta att jag stjäl tråden, men bara tillfälligt, kan inte låta bli.
Netwolf: Det finns en plats på jorden där solen aldrig ler, ,,,,,,, Birgitta |
|
||||
|
||||
Och, Den platsen heter Boden, dit vill jag aldrig mer...
Arne |
|
||||
|
||||
Ha Ha Ha från en Lulebo,som för övrigt ska besöka ön för första gången första veckan i Juni
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Har iof inte bott på Stefan village men däremot på grannhotell
Bodde på Iolida village ifjol och då firade vi midsommarafton på Stefan village. Ett otroligt mysigt hotell som jag absolut skulle kunna tänkas bo på Att de sedan ligger bara ett stenkast från min favorit restaurang Nymfi gör inte saken sämre. |
|
||||
|
||||
Jag måste återvända till detta guldställe, super härlig strand och god gyros på Famely! Smidig lite flygplats också.
|
|
|||
|
|||
Bodde du på Stefan village eller på något annat hotell i Agia Marina?
|
|
||||
|
||||
Vem av oss frågar du?
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|