|
|||
|
|||
Sv: vart åker ni i år
Vi åker till Kreta om 2 veckor och sen till fastlandet 3 veckor i juli - så vi klagar inte......
Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Till Karpathos den 8 juni, stannar 1 vecka. Sen vet man aldrig...
/Britt |
|
||||
|
||||
Vi ska åka till Paris över påsk, en familjemedlem (inte jag) fyller 50. Sen i juni blir det Kreta två veckor. Känns bra.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Själv åker jag i slutet av augusti men bara tre veckor. Landar i Aten, och därefter är jag nyfiken på KEA, KITHNOS står på tur (även om jag inte är så begeistrad, men ska möta vänner där), därefter är det SIFNOS som gäller. Om vi rör oss i västra cykladerna och åker ner mot FOLEGANDROS och SIKINOS, eller om vi åker mot centrala cykladerna mot ANTIPAROS, PAROS, NAXOS vet jag inte i dagsläget. Slutmålet är SANTORINI på hemresan ... Men mycket är bara i "planeringsstadiet" ännu, vi får se när båttidtabellerna börjar dyka upp. Men lång väntan är det ... Chris |
|
||||
|
||||
För oss blir det ö-luff i Kykladerna igen!
Naxos/Paros - Sifnos - Milos - Santorini, som det ser ut idag. Planet lyfter dock inte förren i juli så det finns gott om tid att ändra sig på ! Men det är ju det som är charmen! Senast redigerad av Apelsina den 2006-03-27 klockan 12:56. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|