![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har det som vanligt underbart här i Rethymo. De 2 första dagarna bjöd på åska och regn men nu flödar solen över oss.Imorgon lämnar vi Rethymo för ett par dagar och tar oss över till Mirthos på sydöstra sidan.Vi har bokat in oss 2 nätter på Paradise Hotel. Vi har det såå bra.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det bra tillbaks!
Här på Amorgos flödar också solen. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt. Vädret på Kreta och på många andra ställen i Grekland tycks ju ha varit ganska ostadigt här tidigare. Men det är säkert över nu så det är bara att njuta på.
Här hos mig haglar det just nu. ![]() Ha det fint på Kreta! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en fortsatt härlig semester!
Paradise klingar gott ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Var ligger hotellet i Mirtos? |
|
|||
|
|||
![]()
Paradise ligger nere vid havet.Ringde först och kollade på Thalassa (det stooora rummen)Men där var det fullt.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
På plats i underbara lugna fina Mirthos. Har ett rum med vidunderlig utsikt. Ikväll blir det troligtvis Katerinas,Har planer på den ouzoflamberade saganakin.Jippie från oss
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Monica😍 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
"Hemma" i Rethymo igen efter 2 nätter i Mirthos.Vi betalade 45 euro /dygn på Paradise Hotel. Vi åt middag på Katerina 1 kväll..jag åt den Ouzoflamberade lagmaskin.Såå God.Åkte in till Ierapetra på lördag på dagen. Middag på Mirthos restaurang. Idag lämnade vi Mirthos och stannade till i Tertsa för sol bad och lunch på hemvägen. Mirthos är en plats som vi tycker mycket om och kommer att återvända till.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hm...jag åt INTE lagmaskin..SAGANAKI
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha! Ständigt dessa autokorrekt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Jag undrade vad 17 du hade ätit!! / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Snart bara 1 vecka kvar av vår vistelse här på Kreta. Igår var det en molnig morgon. Vi åkte in till marknaden,köpte fetaost och kryddor. Vi har den senaste veckan haft en kändis från Kalimera som granne här på Daisy,Martin fk.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Rethymnon är en härlig plats, Mirtos likaså.
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Njut av den sista veckan. Hoppas att vädret stabiliseras sig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Idag fick vi ett vykort från Rethymno.
Avsändare Phia (Athanasia) och Tony. Det tog endast 50 dar att komma fram till Umeå! Birgitta (som undrar när vårt vykort från Agathonisi kommer fram till Janne och Camilla, sänt 20 september). |
|
|||
|
|||
![]()
Jag skicka vykort från Samos den 3 oktober.
åtminstone ett har kommit fram.Tog bara två veckor. 50 dagar,kanske brevbärarn hade semester! Pia |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|