![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ännu en sak som är beroendeframkallande...men jag är "gött nöjd" med ett resultat på 69,7 sek
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Fan vad bra jag var på det här, är snart uppe i 5 sek
![]() Men VARFÖR skulle jag skaffa så snabb dator ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag håller mig i hörnen. Det funkar. Tills gubbarna kommer ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu börjar det närma sig 2 min
![]() ![]() ![]() Malin - som hatar att förlora ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Här sitter jag och drar en åsna fram och tillbaka, en FREDAGKVÄLL!! Min man var precis inne och frågade VAD jag HÖLL PÅ med!! Klarade i alla fall 30-nånting..hi,hi
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
36,91sek.Det var kul!
Agda |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag klarat 7 sek en gång
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag älskar ju vatten ... och det gör jag tydligen här också! Helt hopplöst. Jag har fel på motoriken i kväll.
Kl är 22:15 ögonen går snart i kors, & helt nykter är jag inte heller ![]() Har bara kommit upp i 7.921 so far ![]() Vad var det Björkman sjöng: I morgon är en annan dag, och då får man väl ta åsnan i svansen igen. Kalinichta Chris ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nejdå, du har säkert inte fel på motoriken. Jag tror det är tekniska problem, precis som för mig. En kombination av snabb dator och optisk mus utan musmatta som glider alldeles för fort på bordet.
![]() TROTS detta kom jag nyss upp i 13 sek ![]() Janne, kan jag få en egen version utan gubbf*n i blå skjorta, det är han som krockar mig hela tiden ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
0,375 sek vid första försöket
![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Detta var det lumpnaste sättet av alla att hålla oss kvar vid datorn hela tiden på Kalimera....Vi är ju envisa som åsnor hela högen!!!!
Nu efter massor av vin ska jag göra ett nytt försök... ![]() ![]() ![]() shit 19 sekunder...kommer igen i morgon! Godnatt!!! Lissi - dum som en åsna.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Varför ska man hålla i en ÅSNA
![]() Alla som "ridit" sådan, de flesta säkert i "turistsammanhang", VET att då blir ÅSNOR DJ-----T argsinta ![]() // Åsne-Gupp |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
För att inte tala om den andra som jag hindrade från att hälsa på en ny vallack på andra sidan stängslet. (Han skulle bara byta hage) Hon bockade några meter ifrån mig så att jag höll på att åka omkull av luftdraget... Och vägrade sedan hälsa på mig i två dagar! Men jag misstänker att både Shettisar och Islänningar är nära släkt med Åsnor.... ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Diplomerad åsnagubbe...snarare åsna som sitter här en fredagkväll och kämpar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() För mig står de för: Istadighet, uthållighet, kämparanda, envishet (stor portion sådan), hög levnadsålder, stark individualism samt mycket häst i lite format ![]() Islänningar har jag inte mycket erfarenhet av, men väl av shettisar som jag ägt ett par stycken av. Åsnor de bara är och jösses vad jag gillar dem ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Detta var verkligen beroendeframkallande och kul