|
||||
|
||||
Vykort från Skiathos
Tack Conny för vykortet som kom igår!
Tråkigt att läsa att det byggs vid Banana beach. För att inte tala om de dyra solsängarna, som kostade 20 €! På vissa stränder ligger priset däromkring, ja, till och med mer än så. Förra året kostade ett par solsängar 90 € och uppåt på vissa stränder på Mykonos. |
|
||||
|
||||
Sv: Vykort från Skiathos
Lalaria, häftig strand.
|
|
||||
|
||||
Hej Janne,
Kul att det kom fram . Jag lade på vykortet den 22:a juli. 9 dagar tog det alltså för kortet att komma fram. //Conny |
|
|||
|
|||
Vad kostar ett par solsängar inkl parasoll på Skiathos? Kostade 8 E på Naxos o Zakyntos
|
|
||||
|
||||
Vi betalade 8€ i juni för 2 sängar och prasoll.
/Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
8€ var det i princip överallt på ön, tom på lilla Hidden beach. Det var bara Banana beach som stack ut med 20€. //Conny |
|
||||
|
||||
Det är mer än godkänt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Celbe |
|
||||
|
||||
Det vill jag också se.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Kan det vara möjligt? Då är det ju billigare att köpa med sig solstolar och parasoll och lämna dem på plats! /Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Håller med om det. Btw, jag kommer strax med lite mer info i en ny tråd. //Conny |
|
||||
|
||||
Jeg hadde aldri betalt hverken 20€ eller dyrere på NOEN strand,
Å kreve 90 trodde jeg ikke var mulig😱 Det meste vi har betalt, er 10 € og DET var mer enn nok, men en valgfri drikke inngikk i prisen... |
|
||||
|
||||
Citat:
Alla övriga stränder vi besökte tog 8E för solsängarna. Det bästa alla kan göra är ju att bojkotta stranden! Som tur är så finns det ju så många fler superfina stränder runt ön. Ja, 90E (och uppåt) på Mykonos är ju nästan kriminellt? Vilka betalar så mycket för att få låna 2 sängar & ett parasoll under några timmar? //Conny |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|