|
|||
|
|||
Kalithea
Finns det någon som bott på hotell Virginia i Kaltihea och rest med apollo dit. Vad tycker ni om det i så fall ? Tacksam för svar // CC
|
|
||||
|
||||
Sv: Kalithea
Prøv å maile Sahar. Mener det var hun som var der tidlig i sesongen i fjor. Hun trivdes godt om jeg ikke husker helt feil. Jeg var nemlig inne på tanken å booke der, og hadde noen mailer med henne (om det var henne ? )men det var dyrt når man bare hadde flygstol og det virket litt for stille for oss. Vi bodde i Faliraki i stedet..
Ia |
|
||||
|
||||
Jag o sonen bodde på Virginia i augusti förra året.
Ett skapligt familjehotell kan jag tycka - helt OK rum, anständig pool, trevlig personal. En kväll under våra två veckor festades det dock om i hotellbaren till långt in på småtimmarna.. jag låg mest och förundrades. |
|
|||
|
|||
Tack för svaret, kan du berätta lite mer om hotellet. Vi har tittat på en vecka med all inclusive. Vet du nåt om hur maten var? I vilket skick är hotellet ? Var det slitet ?
|
|
||||
|
||||
"Vi åt varken lunch eller middag på hotellet, så jag har ingen aning om hur maten är.
Jag tycker det var helt OK standard på hotellet, bra dusch/WC som väl annars är det första man märker på om det börjar risa ihop. Sängarna var också bra, även om jag nog inte hade velat ligga i "extrasängen" i två veckor.. Jag tror inte jag förtar mig om jag säger att det är prisvärt. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|