![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänk om det hade varit vanliga tider, då hade det varit fullt hos Vaggelis!
0-0 känns som en seger. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yep, det var bra gjort!
Kan inte låta bli att dela en artikel om Finlands kapten Tim Sparv som normalt spelar i Larisa, Grekland. Artikeln är gjord i januari i år och handlar bl.a om hur det har varit för honom och hans familj att flytta till Grekland. Speciellt hans motto: Försök inte kontrollera det som inte kan kontrolleras, är som gjord för Grekland, tycker jag. ![]() Artikeln är på engelska, men låt er inte förskräckas av det: https://finlandabroad.fi/web/grc/cur...tryId=35950880 / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ingen hade Sverige som gruppetta. Avvakta tisdag o se om de går vidare
största floppen? Inte klart än tycker jag, alla stora nationer gick vidare De som åker ut 8 delen blir det nog. Förloraren England-Tyskland ? |
|
||||
|
||||
![]()
Det var den bästa match jag har sett på år och dag.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sverige har ju spelat bra! Nu känns det väl inte avslaget längre?
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tufft om största floppen
Holland Portugal Förlorare England/ Tyskland Tycker nästan Holland... |
|
||||
|
||||
![]()
Holland helt klart.
|
|
||||
|
||||
![]()
Har nu sett första halvlek mellan Frankrike och Schweiz. Schweiz leder med 1-0. Skulle det hålla hela matchen ut så vill jag nog påstå att det är den största skrällen. Frankrike ut mot Schweiz i åttondelsfinal? Oj oj oj.
Men ..... det återstår ju en halvlek och det skulle förvåna mig om inte Frankrike reder ut det här ändå. Det handlade om största ev. skrällen. Men största FLOPPEN, ja det är ju utan tvekan TV4. Katastrof. Ska man vara positiv så kan man ju säga att man sparar tid, eftersom det finns ingen anledning att bänka sig en timma före avspark när TV4 sänder. Det man i så fall får är ju 2/3 reklam och 1/3 uselt studiosnack. Det är ju ingen skräll eftersom det var känt sedan innan. Men en jätteflopp är det ju tycker jag. Däremot är ju SVT:s bevakning mycket underhållande. Proffsiga medverkande och underhållande studiosnack, och inte en störtvåg av reklam! ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Oj oj oj!!!! 3-3 och förlängning! Grymmaste matchen so far!
![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Det blev största skrällen ändå! Vilken match! Fantastisk kämpainsats av Schweiz!
![]() Synd bara att det fick avgöras med straffläggning, vilket jag avskyr. Fotboll är en lagsport och ska därför avgöras under spel med hela laget engagerat tycker jag. Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Nya floppar
Frankrike helt klart Schweiz eller Tjeckien överraskningar om inte Ukraina vinner i kväll Jag kan inte tippa ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nervositeten börjar eskalera nu. Det blir INTE ngn lätt match i kväll, om nu ngn trodde det. Ett straffdrama, vet jag inte om mina nerver klarar. Jag glömmer aldrig straffläggningen 1994, med Ravellis räddningar. Man var ju helt förstörd efteråt!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Kan tänka mig att det blir spännande i kväll. Heja Sverige!
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
HejaHejaHeja!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jaha då vet vi hur det gick för Sverige samt största floppen. Största överraskningen kvar; går Tjeckien Schweiz eller Ukraina vidare till semi o vem vinner?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Förutom England går även Belgien, Spanien och Tjeckien vidare. Spanien och England möts på Wembley, där den spanska armadan chockar engländarna och klär av dom fullständigt. /Netwolf - fortfarande förbittrad ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag utesluter inte att Schweiz kan överraska igen genom att välta Spanien imorgon. Tycker att de visat att de kan spela offensiv och kul fotboll.
Och den moraliska finalen tror jag också går av stapeln imorgon när Belgien och Italien drabbar samman. Den som går vidare från den matchen tror jag också blir årets Europamästare. Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tröttnade efter förlusten och ska inte titta mer.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|