|
||||
|
||||
Sv: Vaccinerad!
Citat:
Gissar att du har gått och kännt efter hela tiden..lite smånervösa timmar Malou..visst är man tacksam..och gratis är det ju med / Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
/ Anne |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Nu har det gått fem dagar och jag har inte märkt något alls.
|
|
|||
|
|||
Dos 2 får jag i em
lite mer än 4 v till Kreta Hinner få vaccinpass |
|
||||
|
||||
Grattis!
|
|
||||
|
||||
Då har man hämtat ut sitt Covidbevis
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Grattis Netwolf. En fråga; var står vaccindatum. Måste tavernan läsa qr kod? Borde stå Astra 1 o Astra 2 , 2021-06-25 . Eller?
|
|
||||
|
||||
Grattis Wolfen!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Tror inte det behövs att tavernan ska läsa QR-koder. /NW |
|
|||
|
|||
Mitt covidpass funkar med: står datum för s
Dos två! Kreta här kommer vi |
|
||||
|
||||
Någon som haft problem med covidpasset och fått hjälp?
Min man och jag tog våra sprutor vid samma tillfälle men på han covidpass står det 1 av 2. Vi har kollat med vårdcentralen och de har lämnat in rätt uppgifter. Han har också fått en incident rapporterad hos ehälsomyndigheten men det står fortfarande fel på covidpasset. Jag har för säkerhets skull boka antigentest dagen vi flyger, men det känns inte kul att köra 20 mil för detta. Christina |
|
||||
|
||||
Hoppar verklige att det löser sig för. Köra 20 mil fast det inte behövs är ju inte roligt.
|
|
||||
|
||||
Sitter och "vilar"på vårdcentralen efter att ha fått dos 3. Hoppas innerligt att jag kan jobba imorgon och inte får feber som sist.
Fast det alternativet är iof bättre än det andra. / Kajja |
|
|||
|
|||
Heja dig, Kajja!
Håller tummarna (att du haft nog med feber tidigare,) så att du slipper nu. Inom en månad har jag också fått dos 3. Lena |
|
||||
|
||||
Hoppas det gick bra, Kajja. Nu säger de ju att Omikron smittar väldigt lätt, mycket effektivare än Delta-varianten.
/ Anne |
|
||||
|
||||
Det blev ett uppvaknande redan kl 5 med muskelvärk, huvudvärk och allmänt ruggig.
2 Alvedon och mer sömn gjorde att jag mår bättre nu om än lite tilltufsad. Masar mig till jobbet och inväntar snabb återställning / Kajja |
|
||||
|
||||
Jag får min tredje dos på fredag.
|
|
||||
|
||||
Nu blev det ju inte nån snabb återhämtning😨 Kom hem efter en snurrig och energilös dag på jobbet och sjönk ner i soffan. Sen kom feber, frossa och influensakänslan..ja jag blev riktigt ynklig. Pläd på samt stickad tröja och tofflor men å vad jag frös!! 2 Alvedon och dök i säng.
Vaknade till ett nytt liv vid 6 på morgonen. ALLT var borta! Vet inte när jag mådde så bra Mannen tog sin 3e idag. Han började säga, innan sköterskan stötte in nålen; Jag hade ju svår corona... Hon svarade innan han hade sagt hela meningen: Ja men är du säker på att du vill ha den tredje då(!?) Innan han hann tänka så satt nålen i armen. Jag blev helt ställd när han berättade detta Vad är de dom vet som inte är officiellt?! Behöver vi som har haft skitviruset egentligen inte så många doser? Jag fasar för att må så här dålig efter varje spruta..om den inte behövs. Nu får vi se hur mannen mår när han vaknar. Hoppas på att kunna genomföra en förberedd "parmiddag" alltså 4 st med covidpass, all incl på lördagskvällen. Men man ska ju inte ropa Hej förrän... Nu ska jag beställa antikroppstest från Apotea eller nåt annat bolag för jag vill veta om de små antikropparna finns kvar. Det får bli årets julklapp till oss. Ur led är tiden! / Kajja Senast redigerad av Kajja den 2021-12-17 klockan 00:06. |
|
|||
|
|||
Du har då en jädrans otur med sprutorna!
Å va mena sköterskan,det har hon kunnat tala om. Jag har känt mig lite seg efter tredje sprutan,men det kan vara astman också,alla omslag i vädret gör inte den bättre precis. Imorrn blir det fest,gänget träffas för första gången hos mig sen 2019.Ska bli sååå kul! Pia |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|