![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och så härligt att i alla fall veta att ni har biljetter! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Men Sterling-biljetter kan ju ändras! De kan annulleras också. Mot avgift.
Eftersom det fortfarande fanns ett par platser till 50:- även idag, så har detta gjorts. Kostade lite, men sparade också lite - räcker till ett par, tre CD-skivor! Marianne, glad igen! - hellre en ny CD-skiva i Grekland än två koppar kaffe på Kastrup ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Skönt att du lyckades byta och fixa biljetter till slut. Men det var ju en märklig "resa" dit. ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tar mycket hellre en ouzo när vi landat! ![]() Men visst ses vi på flyget, Peter. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har precis nu fått ett nyhetsbrev från Sterling med samma erbjudande. 50 kronorsbiljetter
![]() Så skynda fynda ni som kan! Stinab ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Via dagens nyhetsbrev annonserar Sterling även ut restresor one way under juni månad. Avgång från Köpenhamn-Aten. Pris 50 DKK + skatter och avgifter.
//Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag bokade i slutet av april, resa till Athen från Arlanda 7-26 juni. Vi är 2 pers som åker och betalade totalt 2226:- tor för oss båda tillsammans. Har sett priset som ökar och ökar. Ett tag kostade exakt samma resa ca 5700:-, nu kostar den drygt 6.700......... så resorna nu är ju inte så superbilliga, med tanke på att man åker inte från Athen för 50 :- biljett.....
Senast redigerad av Ioslina den 2006-06-01 klockan 23:40. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fast det finns fortfarande 600-kronors biljetter (inklusive skatter o avg) från Aten till Stockholm på vissa onsdagkvällar till hösten. När jag kollade häromdagen hittade jag flera bra alternativ för 10-20dagars-resor för totalt 800 kr.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|