|
|||
|
|||
Drar ikke før søndag, men...
Søndag starter årets sommerferie. Først til Kea, så til Serifos, Sifnos og Siros, før vi avslutter som vanlig med noen dager i Athen. Tre uker, tre nye øyer og to gjenbesøk, jeg gleder meg
Men hvorfor skrive om det alt nå? Jo, jeg skal skifte internettpakke. Har hentet denne pakken på OTE, men den har stått på bordet en uke allerede: den har bare gresk bruksanvisning og ingen jeg kjenner her har greie på mac. Så det kan nok ta noen dager før jeg er tilbake på nett. Om jeg i det hele tatt får det til Kanskje jeg venter til i morgen... |
|
||||
|
||||
Sv: Drar ikke før søndag, men...
Och jag som inte ens hunnit igenom hela ditt förra resebrev än... Vad härligt att ha en resa till!
(Resebrevet är mycket välskrivet och bra, förresten ) |
|
||||
|
||||
Jag har läst hela reseberättelsen...härlig läsning! Nästa gång vi besöker Kreta blir det nog att ta sig österut (västra och södra sidan har vi bilat en hel del i).
Blev nyfiken på Sitia bland annat, kanske blir det där vi hamnar, när vi åker färja från Karpathos till Kreta i höst Ivi |
|
|||
|
|||
Citat:
Lycka till med installationen. Mac...? Finns de kvar...? Ha en skön semester. Peter |
|
|||
|
|||
Hurra! Klarte installeringen bare med et par timer på telefon med OTE!
Takk for fine ord om Kreta-reisebrev. Jeg skal selvsagt skrive et fra denne turen også. Skal virkelig prøve å få til en tur til Tinos, hvor lang er båtturen? Klem fra Admirala (Om Mac finnes? Det er vel heller slik at pc-verdenen dilter etter Mac i et og alt Har jobbet både på pc og mac, og mac er KONGEN!) |
|
|||
|
|||
Citat:
Hoppas du ska trivas där. Peter |
|
||||
|
||||
Ska bli spännande att läsa om din resa. Jag gillade ditt resebrev från förra resan.
Eva |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|